سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ممنوعیت زیارت اهل قبور هویزه در روز عید سعید فطر

سرپرست فرمانداری هویزه، از اعمال محدویت‌های روز عید سعید فطر جهت ممانعت از حضور مردم در آرامستان ابراهیم الخلیل این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حبیب عفری مفرد سرپرست فرمانداری و رئیس قرارگاه مقابله با کرونا ویروس شهرستان هویزه گفت: با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا در شهرستان تقاضا داریم مردم فهیم هویزه، دشت آزادگان و دیگر شهر‌ها و روستا‌های مجاور در آرامستان ابراهیم الخلیل در روز عید سعید فطر حضور پیدا نکنند.

او ضمن تاکید بر رعایت فاصله گذاری هوشمند اجتماعی اظهار داشت: شهرداری هویزه، نیروی انتظامی و پلیس راه همه محور‌های منتهی به آرامستان را خواهند بست. به همین دلیل از مردم فهیم هویزه ودشت آزادگان انتظار داریم که با قوای نظامی وانتظامی نهایت همکاری را داشته باشند تا شاهد به حداقل رسیدن امار مبتلایان باشیم.

عفری مفرد بیان کرد: با توجه به اینکه عید سعید فطر نزدیک است و هر ساله این عید با مراسمات خاصی برگزار می‌شود، اما امسال بدلیل شیوع ویروس کرونا، باید قبایل عرب از دید و بازدید‌ها خودداری نمایند که این مهم با تذکرات شیوخ و بزرگان عشایر عرب امکانپذیر است.

به گفته علی احسان پور سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، با بیماریابی فعال کارشناسان بهداشت و درمان خوزستان، در ۲۴ ساعت گذشته، ۴۹۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس در استان شناسایی شدند که سهم هویزه از شمار مبتلایان، ۵ نفر است که بصورت قرنطینه خانگی تحت درمان قرار دارند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.