سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیماریابی فعال همزمان با تاخت و تاز کرونا در خوزستان ادامه دارد

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: با بیماریابی فعال کارشناسان بهداشت و درمان خوزستان، ۴۹۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان در ۲۴ ساعت گذشته شناسایی شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی احسان پور سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: با بیماریابی فعال کارشناسان بهداشت و درمان خوزستان، در ۲۴ ساعت گذشته، ۴۹۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس در استان شناسایی شدند.

او افزود: بر این اساس، از مجموع ۴۹۴ بیمار جدید، ۳۳۱ بیمار با نظارت مستمر کارشناسان مرکز بهداشت در قرنطینه خانگی و ۱۶۳ بیمار نیز بستری شدند و با احتساب این ۴۹۴ نفر تعداد کل مبتلایان به ۹ هزار و ۴۰۵ نفر افزایش یافت.

احسان پور با بیان اینکه در حال حاضر ۸۱۸ بیمار در بیمارستان‌های استان تحت درمان هستند و ۸ هزار و ۱۶۷ بیمار پس از بهبودی از مراکز درمانی استان ترخیص شدند، اظهار داشت: ضمن اینکه در شبانه روز گذشته، ۱۲ نفر از مبتلایان به این بیماری، جان خود را از دست دادند و تعداد فوت شدگان ناشی از کرونا به ۴۲۰ نفر رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز تصریح کرد: همچنان از مردم گرامی درخواست می‌شود تا در جهت تامین سلامت خود و خانواده، جز در موارد ضروری از خانه خارج نشوند و از برگزاری رسم و رسومات و دید و بازدید‌های مربوط به عید سعید فطر پرهیز کنند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.