سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از این پس نماز جمعه درصحنه اقامه می شود

فرماندار شهرستان صحنه گفت: براساس تصمیم ستاد ملی کرونا و اعلام شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور از این پس نماز جمعه در شهر صحنه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و مصوبات ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در شهرستان برگزار می‌شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ علیرضا حیدری فرماندار شهرستان صحنه گفت: براساس تصمیم ستاد ملی کرونا و اعلام شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با توجه به وضعیت مطلوب شهرستان از هفته جاری نماز جمعه در شهر صحنه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و مصوبات ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در شهرستان برگزار می‌شود.

فرماندار در جلسه هماهنگی برگزاری نماز جمعه این شهرستان گفت: پس از گسترش ویروس کرونا بیش از دو ماه درب‌های مساجد بر روی مؤمنان نمازگزار بسته بود، اما به لطف خداوند، برنامه‌ریزی‌های دقیق و مناسب ستاد ملی مبارزه با کرونا، تلاش خستگی‌ناپذیر کادر درمانی و رعایت اصول بهداشتی توسط مردم این روز‌ها شاهد کاهش ویروس کرونا در جای جای کشورمان هستیم.

حیدری  بیان کرد: با توجه به این امر، برگزاری نماز جمعه در این شهرستان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی  در دستور کار قرار گرفته است. استفاده از سجاده ومُهرنمازشخصی توسط نمازگزاران، رعایت فاصله گذاری مناسب، دست ندادن و روبوسی با همدیگر و حضور تمامی نمازگزاران با  ماسک ودستکش در مساجد، ضد_عفونی کردن فضای برگزاری نماز از جمله مواردی است که باید بدان توجه گردد.

او خواستار شد: افراد مسن و کسانی که دارای بیماری‌های زمینه‌ای و خاص هستند از حضور در اجتماعات و خصوصا مراسم نماز جمعه خود داری نمایند.

علیرضا حیدری ابراز امیدواری کرد: با رعایت اصول بهداشتی و توجه به پروتکل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا توسط همگان به‌زودی شاهد مهار کامل ویروس کرونا در کشور باشیم.

لازم به ذکر است که نمازجمعه در مجتمع امام حسن مجتبی (ع) (چهارباغ) در فضای باز اقامه خواهد شد.
انتهای  پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.