سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محل قرارگیری قلم گوشی Note 20 تغییر کرد

یکی از منابع آگاه رندرهایی از گوشی Note 20 منتشر کرده که نشان می‌دهد سامسونگ محل قرارگیری قلم در این گوشی را تغییر داده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به تازگی رندرهایی جدیدی از عضو جدید خانواده Note سامسونگ با نام Galaxy Note 20 در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می‌دهد گوشی جدید سامسونگ از همان طراحی گوشی فعلی این خانواده یعنی گوشی Galaxy Note 10 بهره خواهد برد. اما موضوع بسیار جذابی که در رندرهای منتشر شده از این گوشی نشان داده شده ، تغییر محل قرار گیری قلم S-Pen در این گوشی است. براساس رندرهای منتشر شده از این گوشی، ظاهرا شرکت سامسونگ تصمیم گرفته است محل قرار گیری قلم گوشی Note 20 را از گوشه سمت راست این گوشی به گوشه سمت چپ تغییر دهد.

برخی از تغییرات ظاهری Note 20 نسبت به نسل قبلی این گوشی

منبعی که رندرهای مربوط به این گوشی را منتشر کرده، ادعا می‌کند که گوشی Note 20 بیشتر از نیم میلی متر ضخیم‎‌تر از گوشی‌های Note 10 و Note 10 + خواهد بود اما در ابعاد کلی شبیه به گوشی Note 10 + است. رندرهای منتشر شده تغییرات دیگری در این گوشی را نشان نمی‌دهد و مثل همیشه در بخش زیرین این گوشی باید شاهد درگاه USB Type-C باشیم؛ لازم به ذکر است که این گوشی از درگاه هدفون پشتیبانی نخواهد کرد.

دوربین جلوی این گوشی نیز به صورت پانچی در نمایشگر آن جای گرفته است و خبری از دوربین پاپ آپ در این گوشی نخواهد بود. علاوه بر این براساس تصاویر منتشر شده از گوشی مذکور، ظاهرا لبه‌های پشتی این گوشی مقداری خمیده خواهند بود که در گوشی S20 Ultra شاهد آن بودیم.


بیشتر بخوانید


این گوشی قرار است در ماه آگوست به همراه گوشی Galaxy Fold 2 معرفی شود که احتمالا قیمتی نزدیک به ۱۱۰۰ دلار خواهد داشت؛ لازم به ذکر است که این اطلاعات توسط سامسونگ تایید یا رد نشده است و باید تا زمان معرفی رسمی این گوشی برای کسب اطلاعات بیشتر منتظر ماند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.