سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قاب‌های ماندگار انتفاضه / از حمله به نوجوان ۱۷ ساله تا  جنایت صبرا و شتیلا با هزاران کشته + تصاویر

انتشار صحنه‌هایی که صهیونیست‌های جنایتکار بر بی گناهان و کودکان روا می‌دارند، شاید کمی از  عمق فاجعه‌ای را که رقم می‌زند، نشان دهد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، روز قدس امسال، بسیار متفاوت تر از سال‌های گذشته است. بیماری کرونا از چندین هفته قبل، از این موضوع خبر می  داد که این بار راهپیمایی روز قدس در کشور برگزار نخواهد شد اما فردا، روزی فراتر از راهپیمایی است. روزی است که حالا در تقویم های سراسر جهان آن قدر شناخته شده است که هیچ کس در هیچ کشوری نمی تواند آن را نادیده بگیرد. فردا روز قدس است.

قدس شریف، قبله نخستین مسلمانان و سرزمین اصلی و مادری میلیون‌ها آواره فلسطینی که حدود 72 سال قبل با توطئه استعمارگران غربی به اشغال صهیونیست‌های کودک‌کش و جنایت‌پیشه درآمد و همچنان در اشغال قرار دارد. در ادامه با ارائه تصاویری، مروری داریم بر انتفاضه های فلسطین، تصاویری که در روشنگری افکار جهانیان نقش داشته و روایتگر مردمان سرزمین اشغال شده ای است که  با بهره گیری از کمترین امکانات برای هدفی بزرگ یعنی آزاد سازی فلسطین جان خود را نیز فدا می کنند.

نوجوانی در برابر یک لشکر

«فوزی الجنیدی» نوجوان ١٦ ساله فلسطینی که با چشمان بسته توسط چندین سرباز اسرائیلی احاطه شده، به جرم پرتاب سنگ به سمت صهیونیست هایی که سرزمین هایشان را اشغال کرده اند، بازداشت شد.

 برگ دیگری از جنایات صهیونیست ها

محمد الددوره نوجوان ۱۲ ساله فلسطینی در ۳۰ سپتامبر ۲۰۰۰ در منطقه «نتساریم» در نوار غزه هنگامی که پشت پدر خود مخفی شده بود توسط صهیونیست‌ها به شهادت رسید.

هتک حرمت مسجد الاقصی

 
نظامیان رژیم اشغالگرحتی حرمت مسجد الاقصی را نگه نداشته و بارها به ساحت این مکان مقدس و مذهبی مسلمانان تعرض کرده اند .
جنایت علیه کودکان

انتشار اخبار صحیح و صحنه هایی که صهیونیست های جنایتکار بر بی گناهان و کودکان روا می دارند، بی شک عمق فاجعه ای را که در کمین بشریت نشسته به خوبی ترسیم می کند و کمترین نفع آن، متحد کردن آزادی خواهان جهان بر ضد این دشمنان انسانیت خواهد بود.
 
 عکس برتر سال ۲۰۱۹

تصویر جوان فلسطینی که در تظاهرات مسالمت‌آمیز بازگشت در اکتبر سال گذشته در حال مقابله با نظامیان اسرائیلی است، به عنوان عکس برتر سال ۲۰۱۹  انتخاب شده است.

 نماد مقاومت فلسطینیان

عهد التمیمی دختر بچه فلسطینی که به سمبلی برای مقاومت مردمی تبدیل شد . اشغالگران از مقابله با دستان خالی او هم در می مانند، او را اسیر می کنند و به زندان می اندازند.
 
 حمله به نوجوان ۱۷ ساله
 
 
 محمد داوود ۱۷ ساله، در شمال غربی بیت المقدس  در سال ۲۰۱۵ پس از حمله سربازان صهیونیست، مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرد. 

 جنایت صبرا وشتیلا

در سال ۱۹۸۲ نیروهای اسرائیلی با همکاری برخی از نیروهای نظامی لبنانی دست نشانده با نقشه وزیر جنگ آن زمان آریل شارون، به اردوگاه‌های صبرا و شتیلا در نزدیکی بیروت که برخی پناهندگان فلسطینی را در خود جای داده بودند، حمله کردند و بین ۳ تا ۵ هزار نفر فلسطینی را به قتل رساندند.
 
جنایت دیر یاسین
دیر یاسین نام دهی کوچک نزدیک قدس است. تعداد ساکنان این ده در سال ۱۹۴۸ نزدیک به ۷۰۰ نفر بود. در ۱۰/۴/۱۹۴۸ این روستا شاهد هجوم سه گروه مسلح صهیونیستی بود که با مقاومت ساکنان ده همراه شد و ۲۵۰ نفر که بیشتر آن ها را زنان، کودکان و سالمندان تشکیل می‌دادند، کشته شدند.
منبع: خراسان
انتهای پیام/ 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
عمار
۱۳:۲۳ ۰۲ خرداد ۱۳۹۹
بسم رب الشهداء و الصدیقین : بنام خداوند جان و خرد :
انشاءالله اگر همه امت واحده رسول الله ص یکپارچه و متحد و هماهنگ مقتدرانه و قدرتمندانه و پی در پی شبانه روزی به صورت کرار مجاهدت فی سبیل الله کنند در طی سال با مقاومت اسلامی کنند در تمامی فضاهای مجازی و حقیقی ضربات محلک به پیکره پوشالی عنکبودی این سفاکان کودک کشان صهیونیستی وارد کنند هر فردی به اندازه تواناییهایش در آن صورت بسیار بسیار بسیار زودتر از وعده داده شده رهبر فرزانه و خردمند بصیر رژیم سفاک منحوس خبیث صهیونیستی نابود خواهد شد رهبر فرزانه سقف طول عمر و نابودی این رژیم منحوس را 25 سال اعلام کردند مابقیش بسته به همت امت واحده رسول الله ص و آزاده اندیشان خردمندان بصیر در سر تا سر جهان اسلام و کل جهان دارد با تلاش و کوششها و مجاهدتهای شبانه روزی به زودی زود قدس شریف و کل فلسطین فتح خواهد شد و قدس شریف و فلسطین اشغالی آزاد خواهد شد و نماز شکرانه را در محراب عشق خداوند جل جلاله پشت سر ولی امر مسلمین جهان اسلام ناب محمدی می خوانیم و در صحن و سرای مسجد قدس شریف فریاد میزنیم و اشک شوق میریزیم و می گوییم هیهات مناالذله با رمز پیروزی لبیک یا قاسم سلیمانی لبیک یا سردار دلها لبیک یا شهید القدس لبیک یا رسول الله ص لبیک یا حیدر کرار علی ع لبیک یا لبیک یا بقیه الله الاعظم لبیک یا حسین ع راه آزادی قدس شریف و فلسطین اشغالی از کربلا می گذرد یعنی در یک اربعین حسینی ع تمامی دلاور مردان مرد جوانمردان امت واحده رسول الله ص پس از زیارت کربلا متحدانه و با هماهنگی تمامی گروه ها و رزمندگان مقاومت اسلامی سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص و یکپارچه تجهیز کامل ایمنی حفاظت فردی از هر لحاظ برای برخورد با جنگهای میکربی شیمیایی و البسه های ضد گلوله و غیره ... و به سلاح های پیشرفته مجهز و مسلح شوند و با ایمان راسخ حسینی ع و با هماهنگی فرماندهی یکپارچه از خشکی و دریا و آسمان بر سر صهیونیستهای سفاک بریزند و در کوتاه ترین مدت زمانی و با بهترین کیفیت و کمیت نظامی عملیاتی و با کمترین تلفات جانی و مالی و ایمن و مقتدرانه و قدرتمندانه پیروزی باشکوه و با عظمتی را رقم بزنید برای اسلام ناب محمدی ص . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .