سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شناسایی کار‌های متضرر ازکرونا در بخش کشاورزی

کسب و کار‌های متضرر از بیماری کرونا در بخش کشاورزی کردستان شناسایی می‌شوند.

محمدفرید سپری رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،گفت: بر اساس دستورالعمل جدید معاونت اقتصادی رییس جمهوری، تعدادی از واحد‌های بخش کشاورزی جز واحد‌های آسیب دیده محسوب شدند.

سپری اظهار داشت: پیرو ابلاغیه جدید معاونت اقتصادی رئیس‌جمهور درمورد تعیین رسته‌های کسب و کار‌های آسیب دیده از بیماری کرونا دستورات لازم به وزارتخانه‌های مختلف از جمله وزارت جهاد کشاورزی ابلاغ شده است.

او افزود: طبق این دستورالعمل کارگروه بررسی و مقابله با پیامد‌های اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا در هفت رسته فعالیتی کشاورزی به رسته‌های به شدت آسیب دیده از بیماری کرونا اضافه شده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی گفت: این رسته‌ها شامل شامل واحد‌های پرورش مرغ گوشتی و مرغ مادر گوشتی، مراکز تولید محصولات گلخانه‌ای سبزی و صیفی جات و مراکز عرضه و تولید گل و گیاهان زینتی و ماهیان زینتی است و مرجع تشخیص و براورد خسارت واحد‌های فعال در این زمینه هم سازمان جهاد کشاورزی استان است.

او اضافه کرد: حمایت‌های پیش بینی شده دولت در راستای جبران خسارت‌های وارد شده به واحد‌های تولیدی و خدماتی متاثر از شیوع ویروس کرونا صرفا مشمول بخش‌های غیر دولتی و سرمایه گذاران بخش خصوصی است.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.