سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سابقه تبریز در امر کتاب، آوازه جهانی دارد

مدیرکل کتابخانه‌های استان آذربایجان شرقی گفت: سابقه تبریز در امر کتاب، آوازه‌ای جهانی دارد و اعتبار آن زبانزد پژوهشگران بین المللی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،شهرام خدایی مدیرکل کتابخانه‌های استان آذربایجان شرقی  در اختتامیه پویش کتابخوانی در خانه بخوانیم، گفت: برخی از نسخه های کتاب خانه تبریز آثاری هستند که تنها در تبریز موجود است و به همت بزرگ مردان تاریخ و فرهنگ و مدنیت این شهر جمع آوری و در تبریز حفظ شدند.

او افزود: افتخار همراهی با این حرکت نیز زمینه ای بود برای اداره کل کتابخانه های استان بود که گامی موثر در راستای تشویق شهروندان به امر کتابخوانی را بردارند.

او ادامه داد: من از معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز به پاس برگزاری مطلوب این امر کمال تشکر و قدردانی را دارم و امیدوارم که این حرکت را استمرار بخشند.

این برنامه، با قرعه کشی در سه مرحله بین ۹۹ نفر از شرکت کنندگان در دو بخش "کودک" و " کتاب های آموزش شهروندی کودک و نوجوان" دنبال و اسامی برگزیده های هر بخش به صورت مجازی اعلام شد.

این برنامه به صورت زنده و از کانال اینستاگرامی شهریار نیوز در حال پخش بود و روند قرعه کشی به صورت رندم و یارانه ای صورت می گرفت تا از شفافیت مطلوب و نیز برگزاری بدون شبهه آن برخوردار باشد.

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.