سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تخریب ۱۲ ویلا غیرمجاز در کوهرنگ

با حکم دادستانی ویلا‌های غیرقانونی منطقه بیرگان شهرستان کوهرنگ تخریب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مسلم پرویزی مدیر جهادکشاورزی کوهرنگ گفت: با حکم دادستانی و با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، ۱۲ ویلا و محل اقامت که از سوی آب منطقه‌ای اصفهان به طور غیرقانونی ساخته شده بود، در منطقه بیرگان شهرستان کوهرنگ تخریب شد.

او افزود: این ویلا‌ها به مساحت یک هزار و ۸۸۳ متر مربع در گل آباد بیرگان از توابع بخش صمصامی شهرستان کوهرنگ ساخته شده بودند.

پرویزی اضافه کرد: شرکت آب منطقه‌ای اصفهان از سال ۹۲ اقدام به تصرف و ساخت و ساز در این منطقه کرده و جهاد کشاورزی در بدو کار اخطاریه صادر کرده بود.

او ادامه داد: پس از بی اعتنایی متولیان به اخطاریه جهاد کشاورزی برای پرونده در مرحله تجدید نظر رأی قلع و قمع صادر شد و امروز با دستور دادستان شهرستان کوهرنگ ویلا‌ها تخریب شد.

پرویزی با بیان اینکه برای ساخت این ویلا‌ها هیچ مجوزی صادر نشده بود گفت: جهاد کشاورزی بر حسب وظیفه ذاتی خود با هرگونه تصرف و تغییر کاربری در اراضی کشاورزی برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۸:۳۵ ۰۲ خرداد ۱۳۹۹
از این 12 ویلا فقط 2 ویلا تخریب شده و با ی جنگ زرگری از تخریب باقیش دست کشیده شده
مهران
۲۲:۲۰ ۰۳ خرداد ۱۳۹۹
رأی تخریب ساختمان های تجهیز کارگاه تونل سوم کوهرنگ با در خواست آب منطقه‌ای اصفهان از طریق ماده ۴۷۷ باید مورد بررسی مجدد قرار گیرد. نقش افرادی که برای صدور و اجرایی شدن این رای ذهن دادگاه را منحرف کرده، از جمله آن که ساختمان های تجهیز کارگاه را ویلا جلوه داده اند نیز باید مشخص شود.
چرا دادگاه بدون بررسی ادعای واهی «ویلا» بودن این ساختمانهای تجهیز کارگاه چنین رأیی که متضمن خسارات ملی و مسأله دار است، صادر و برای همان 2 ساختمان هم اجرا شده؟
مهران
۱۷:۰۱ ۰۲ خرداد ۱۳۹۹
این ساختمانها در دامنه کوههای خارج از دسترس و با امکان عبور و مرور بسیار کم، ساختمانهای تجهیز کارگاه و استقرار دستگاه نظارت پروژه تونل سوم کوهرنگ بوده اند، نه ویلا! ساختمانهایی که متاسفانه با جار و جنجال و هوچیگری ویلا نامیده شده و عجولانه برای آنها حکم تخریب صادر شده. به فرض کاملا غلط این ساختمان ها ویلا بوده اند؛ مگر نه این است که احداث آنها با استفاده از اموال عمومی و دولتی و ملی انجام شده؟ آیا نمی شد آنها را تخریب نکرد و حداقل سالی یک بار به عنوان آغل کوچ عشایر منطقه یا به هر صورت دیگر مورد استفاده قرار داد؟ چرا این تخریب مقارن با تعطیلات انجام شد؟
ناشناس
۱۹:۴۴ ۰۱ خرداد ۱۳۹۹
حیف از این سرمایه ملی که به خاطر کینه ورزی برخی از افراد تخریب شد
این ساختمانها خوابگاه مهندسین ناظر و پیمانکار احداث سد کوهرنگ بود