سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشریح ویژه برنامه‌های شبکه آبادان در سالروز فتح خرمشهر

صداو سیمای مرکز آبادان در سالروز آزاد سازی خرمشهر ویژه برنامه‌های مختلفی را تهیه و تولید می‌کند.

به گزارش  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، ناصر بهرام مدیر کل صدا وسیمای مرکز آبادان گفت: «خرم شهر» عنوان ویژه برنامه سیمای مرکز آبادان در روز‌های دوم و سوم خرداد است که از ابتدای صبح تا شامگاه ارتباط‌های مختلفی را با شبکه‌های استانی، سراسری و بین المللی از محل باغ موزه دفاع مقدس و مسجد جامع خرمشهر برقرار کرده و با مدافعان و فاتحان خرمشهر به گفت و گو می‌نشیند.

او افزود: برنامه چالشی تلویزیونی «تا خرمشهر» نیز با حضور مسوولان فعلی و سابق این شهر و کارشناسان اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی به آسیب شناسی عدم توسعه یافتگی و موانع پیشرفت خرمشهر در زمینه‌های مختلف می‌پردازد.

مدیر کل صدا وسیمای مرکز آبادان همچنین گفت: تولید مستند‌های «شش طبقه» با موضوع محرومیت زدایی، «درقلب شهر» با نگاهی به مشکلات بعد از جنگ تحمیلی و ظرفیت‌های گردشگری خرمشهر و همچنین مستند ویژه سردار بزرگ اسلام شهید محمد علی جهان آرا از دیگر تولیدات سیمای مرکز آبادان در این ایام است.

بهرام تصریح کرد: رادیو آبادان هم در این روز با برنامه صبحگاهی «شهر خورشید» از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح، جشن سالروز فتح خرمشهر را برپا می‌کند و مهمان شبکه‌های دیگر استان‌ها در این ساعت خواهد بود.

او گفت: در حوزه صدا هم ۱۰ مستند کوتاه و بلند در این ایام تولید می‌شود که در این مستند‌ها علاوه بر روایت حماسه سازی‌های مدافعان و فاتحان خرمشهر سعی شده مشکلات و توسعه نیافتگی این شهر بعد از دفاع مقدس، از طریق صدای مرکز آبادان رساتر گزارش و روایت گردد.

مدیر کل صدا وسیمای مرکز آبادان تصریح کرد: واحد موسیقی صدا وسیمای مرکز آبادان هم، نماهنگ «خرمشهر‌ها در پیش است» که برگرفته از فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرمودند: «خرمشهر‌ها در پیش است؛ نه در میدان جنگ نظامی، در میدانی که از جنگ نظامی سخت‌تر است» را تولید کرده است.

بهرام افزود:این نماهنگ با شعری از سید حمید رضا حسینی، خوانندگی و آهنگسازی بهروز بهراد، کارگردانی محسن زندی و تهیه کنندگی محدثه گنجی و با تاثی از فرمایش رهبرمعظم انقلاب و نگاه ویژه به کار، جهش تولید و جوانان تولید شده است.

او بیان کرد: نماهنگ «مدیونتم» با مضمونی از حضور فاتحان و مدافعان خرمشهر در جبهه‌ای دیگر یعنی کمک و مواسات به مردم در معاونت فضای مجازی شبکه آبادان تولید شده است.

مدیر کل صدا وسیمای مرکز آبادان اضافه کرد: خواننده این اثر بهزاد سلیمی، شاعر، سحرنصیری و تهیه کننده وکارگردان نیز علی شهابی نژاد می‌باشد.

بهرام در رابطه با تولیدات واحد خبر شبکه آبادان هم گفت: این واحد نیز ۴ گزارش خبری با عنوان‌های «اهمیت فتح خرمشهر برای ایران، تبیین جان فشانی‌های مردم خرمشهر و ملت ایران در دفاع از میهن، نقش بانوان در دفاع مقدس و تبیین رشادت‌های یک خانواده خرمشهری با ۹ رزمنده و جانباز» را تولید و برای پخش از شبکه‌های سراسری آماده کرده است.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.