سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اقامه نماز جمعه از هفته جاری در اسدآباد/ راهپیمایی روز قدس برگزار نمی‌شود

فرماندار اسدآباد از برگزاری نماز جمعه در اسدآباد با توجه به قرار گرفتن این شهر در وضعیت سفید خبر داد.

مجید درویشی فرماندار اسدآباد  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ گفت: با توجه به قرار گرفتن شهرستان اسدآباد در وضعیت سفید از نظر ابتلا به ویروس کرونا، با جلسه‌ای  با برنامه ریزی و هماهنگی با دستگاه مربوطه از هفته جاری بر اساس پروتکل‌های بهداشتی اجتماعی و فردی پیش بینی شده از سوی دانشکده علوم پزشکی نماز جمعه شهر اسدآباد برگزار خواهد شد.

او با اشاره به برپایی نماز جماعت در مساجد و بازگشایی مساجد شهرستان اسدآباد گفت: در این رابطه نیز باید هماهنگی لازم جهت رعایت پروتکل‌ها با دستگاه مربوطه انجام شود

فرماندار اسدآباد بیان کرد: بازگشایی مساجد جهت اقامه نماز جماعت و نیز برپایی نماز جمعه به معنای رفع کرونا نبوده و باید حتما موارد پروتکل‌های مد نظر بهداشتی کاملا رعایت شود.

راهپیمایی روز قدس برگزار نمی‌شود

عبدکوند، معاون فرماندار اسدآبادگفت: با عنایت به وضعیت موجود و در راستای پیشگیری از تجمعات، راهپیمایی روز قدس امسال همچون سراسر کشور برگزار نمی‌شود.

او بابیان اینکه روز قدس امسال شنونده حرف‌های رهبر معظم انقلاب  از تلویزیون خواهیم بود، گفت:با توجه به اعلام وضعیت سفید کرونا در شهرستان نماز عید فطر و جمعه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برقرار خواهد بود.

انتهای پیام/د.ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.