سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصلاحات اقتصادی در استان تا رسیدن به نقطه مطلوب ادامه دارد

معاون امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: اصلاحات اقتصادی در استان تا رسیدن به نقطه مطلوب ادامه دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ هدایت حاتمی در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل جدید امور اقتصاد و دارایی استان کرمانشاه با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در زمینه بهبود وضعیت اقتصادی استان  گفت: تلاش برای بهبود فضای کسب و کار و ارتقای رتبه استان در کشور و کسب رتبه سوم استان در زمینه جذب سرمایه گذاری خارجی از مهمترین دستاورد‌هایی بود که اداره کل امور اقتصاد و دارایی استان نیز در آن نقش مهمی داشت که قابل تقدیر است.

حاتمی افزود: سیاست‌های وزارت اقتصاد در سال جدید بر روی سه محور مولد کردن دارایی‌ها و املاک دولت، اقتصاد هوشمند و بهبود فضای کسب و کار متمرکز شده و باید تلاش کنیم استان کرمانشاه از این سه محور بیشترین بهره را ببرد و عملکرد موفقی نسبت به سایر استان‌ها داشته باشد. اگر چه در سال‌های گذشته بخشی از این سیاست‌ها بخصوص در زمینه بهبود فضای کسب و کار و هوشمند کردن اقتصاد را در استان اجرایی کرده ایم.

او با تاکید بر اینکه اصلاحات اقتصادی در استان تا رسیدن به نقطه مطلوب ادامه دارد، اظهار داشت: یکی از مهمترین موفقیت‌ها و دستاورد‌های استان در زمینه بهبود فضای کسب و کار کاهش روند زمانی استعلام‌ها و صدور مجوز‌ها از چند ماه به دو هفته است که تمام تلاش مان این است که این زمان دو هفته‌ای نیز کاهش یابد و به کمترین زمان ممکن برسد و نظام صدور مجوز و کنترل اجرای پروژه‌ها را نیز به سامان برسانیم.

معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه یکی از جذاب‌ترین استان‌ها برای سرمایه گذاری است و منابع خاکی، آبی و مبادی مرزی پر پتانسیلی دارد و ما بر مبنای همین مزیت‌ها، امسال برای ۲۰ هزار میلیارد تومان جذب سرمایه گذاری هدف گذاری کرده ایم و مصمم هستیم که این مسئله تحقق یابد و از مدیران امور اقتصادی و دارایی استان انتظار داریم طوری عمل کنند که روند سرمایه گذاری در استان آسان و راحت شود و موانع دست و پاگیر برطرف شوند.

در این مراسم از زحمات علی محمدی تقدیر و امیر حمزه حیدریان به عنوان مدیرکل جدید امور اقتصاد و دارایی استان کرمانشاه معرفی شد.
انتهای  پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.