سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشارکت ۲ میلیارد ریالی فعالان قرآنی خراسان‌شمالی در رزمایش مواسات

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت:خیرین، مؤسسات و خانه‌های قرآنی استان مبلغ ۲ میلیارد ریال کمک مؤمنانه جمع‌آوری و بین نیازمندان توزیع کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  حجت‌الاسلام علی خادمی، مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، با اشاره به خواست مقام معظم رهبری در خصوص رزمایش مواسات در ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: در روز‌های سخت کرونایی و ایام ماه مبارک رمضان، مؤسسات قرآنی و خانه‌های قرآن شهری و روستایی استان، همگام با دیگر تشکل‌های دینی به رزمایش ملی مواسات پیوستند؛ تا بتوانند گوشه‌ای از مشکلات به وجود آمده در جامعه را مرتفع کنند و پرچم قرآن را برافراشته نگه‌دارند..
حجت الاسلام خادمی عنوان کرد: در حال حاضر و با توجه به این‌که برخی از افراد به علت شیوع کرونا با مشکل اقتصادی مواجه شده‌اند، فعالان قرآنی و مدیران مؤسسات و خانه‌های قرآن استان در اقدامی خداپسندانه، نسبت به جمع‌آوری کمک‌های مردمی و تهیه اقلام مورد نیاز آن‌ها همت گمارده و با رایزنی با خیران قرآنی کمک‌های آن‌ها را به سمت نیازمندان آبرومند هدایت کردند.

او افزود: مدیران مراکز قرآنی استان به‌صورت خودجوش نسبت به جمع‌آوری کمک‌های مؤمنانه اقدام کرده‌اند و تاکنون توانسته‌اند مبلغ دو میلیارد ریال جمع‌آوری و بین نیازمندان توزیع کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی اظهار کرد: فعالیت مؤسسات و خانه‌های قرآن بر اساس ابلاغیه ستاد ملی مبارزه با کرونا کماکان تعطیل است، اما فعالیت‌های آموزشی به‌صورت مجازی از سوی مدیران آن در حال برگزاری است.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.