سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وضعیت پروژه برج دوقلو در شهرداری شهرکرد تعیین تکلیف می‌شود

شهردار شهرکرد گفت: وضعیت پروژه برج دوقلو در شهرداری تعیین تکلیف می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، هادر عبدالغنی شهردار شهرکرد در خصوص وضعیت پروژه برج دو قلوی مرکز چهارمحال و بختیاری گفت: دغدغه مهم در رابطه با این پروژه، موضوع فرسایش اسکلت ساختمانی و پایداری گود ۲۴ متری این پروژه است که اولویت کار شهرداری تعیین تکلیف این پروژه خواهد بود.

او افزود: برای پایداری گود ۲۴ متری این پروژه باید اسکلتی که در زیر زمین است به بدنه دوخته شود، که این موارد یک عزم جدی نیاز دارد و در اولویت کار شهرداری قرار دارد.

عبدالغنی اضافه کرد: طرح برج دوقلوی شهرکرد در زمینی به مساحت حدود شش هزار متر مربع در ۲۶ طبقه اجرایی شد، که واحد‌های تجاری، خدماتی، درمانی، اداری، رفاهی و تفریحی از بخش‌های پیش‌بینی شده در این پروژه بود.

او ادامه داد: این پروژه با هدف رونق شهر، رونق کسب و کار، شکل دادن به نمای زیبای شهری و نمادی از توسعه شهرکرد بنا نهاده شد.

عبدالغنی با اشاره به انتشار فراخوان جهت جذب سرمایه‌گذار این پروژه گفت: اگر در این فراخوان، سرمایه گذار برای آغاز به کار مجدد این پروژه پیدا نشود، بهره برداری بخشی از این پروژه در اولویت برنامه‌های شهرداری قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
فاطمه
۲۳:۱۴ ۱۸ فروردين ۱۴۰۰
احداث این دو برج در خیابان منتهی به بیمارستان کاری بسیار اشتباه است! هم بلحاظ ایجاد ترافیک برای آمبولانس‌ها و هم آلودگی‌های صوتی که ایجاد خواهد کرد.