سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مجتمع خدمات بین راهی شیخ محمد بهره‌برداری می‌شود

معاون فنی و نظارت بر بهره برداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد از بهره‌برداری فاز اول مجتمع خدمات بین راهی شیخ محمد سلطان در تابستان امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حامد معتمدی معاون فنی و نظارت بر بهره برداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد در بازدید از مجتمع خدمات رفاهی بین راهی شیخ محمد سلطان یزد، گفت: یکی از وظایف سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، خدماتی است که به منظور حمایت از سرمایه گذاری در مجتمع‌های خدمات رفاهی به عنوان یکی از اجزای مبلمان حاشیه راه‌ها است.

او با بیان اینکه این مجتمع‌ها با هدف کاهش تصادفات و ارائه خدمات به استفاده کنندگان از راه انجام می‌شود، افزود: دولت به منظور حمایت از این واحد‌ها اقدام به ایجاد راه و آسفالت رمپ‌های ورودی و خروجی همچنین نصب تابلو‌های اطلاع رسانی می‌کند.

معتمدی با اشاره به ویژگی‌های مجتمع خدمات بین راهی شیخ محمد سلطان، عنوان کرد: بخشی از این پروژه تا عید فطر به بهره برداری می‌رسد و بالغ بر ۴۵۰ میلیون تومان برای آسفالت دسترسی و نصب تابلو‌های اطلاع رسانی هزینه شده است.

او ادامه داد: این مجتمع از مجمتع‌های درجه یک است و در کنارگذر یزد قرار دارد و فاز اول آن تا تابستان به طور کامل به بهره برداری می‌رسد.

معاون فنی و نظارت بر بهره‌برداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از کیفیت اجرای آسفالت راه‌های ورودی و خروجی به این مجموعه همچنین کیفیت ساخت مجتمع بازدید کرد.

در ادامه این بازدید نیز تعمیرات پایانه بار از جمله نحوه اجرای آبیاری قطره‌ای پایانه بار، تعمیرات اساسی پایانه بار، بازدید از اصلاح آب روها، اصلاح و تعمیر سرویس‌های بهداشتی، رنگ آمیزی و اجرای نرده‌ها و غیره مورد بازدید قرار گرفت و با تعدادی از رانندگان در مورد زیرساخت‌های پایانه بار بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.