سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسأله قدس اولین مسأله جهان اسلام و مسلمانان است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: مسأله قدس اولین مسأله جهان اسلام و مسلمانان عالم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری به مناسبت روز جهانی قدس پیامی صادر کرد.

در متن این پیام آمده است:

«بیش از نیم قرن است که در سرزمین اشغالی فلسطین، قلب تپنده جهان اسلام، مادران، نظاره گر جان باختن عزیزان خود هستند و باز، چه حکایت تلخی است که چشم‌های مدافعان حقوق بشر و مجامع بین المللی بر روی این همه قساوت و سنگدلی بسته است.

نام گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس، یادگار و نشانه تدبیر و دوراندیشی حکیمانه امام راحل «رحمت الله علیه» برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین و بیانگر اعتقاد و پایبندی رهبر معظم «مد ظله العالی» و مردم ایران به اندیشه وحدت و انسجام اسلامی در مقابل زورگویان و یکه تازان عرصه جهانی است تا برای همیشه مسئله فلسطین در یاد و خاطره مسلمانان عالم زنده بماند.

تردیدی نیست که طبق فرموده امام خمینی «رحمت الله علیه»، همچنان مسأله قدس اولین مسأله جهان اسلام و مسلمانان عالم است.

تدبیر امام راحل «رحمت الله علیه»، تأکیدات رهبر فرزانه انقلاب «مد ظله العالی» و حضور همیشگی مردم در روز جهانی قدس، موجب آن شده که با گذشت بیش از ۷۰ سال از جنایت‌های وحشیانه رژیم متجاوز صهیونیستی، هر روز شاهد اضمحلال بیشتر این رژیم منحوس باشیم.

اینجانب ضمن اعلام انزجار از رژیم منفور صهیونیستی و همه مستکبران جهان، این روز را به تمامی آزادی خواهان جهان و به ویژه آزادگان امت اسلام تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.»

بنا به سفارش امام خمینی «رحمت الله علیه» آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با عنوان «روز جهانی قدس» نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.