سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش جایگاه های ساماندهی کارگران در مشهد

جایگاه‌های ساماندهی کارگران در مشهد افزایش می‌یابد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد هاشمی فرماندار مشهد گفت: شهرداری این شهر پنج جایگاه برای ساماندهی کارگران ایجاد کرده است که می‌کوشیم با حمایت استاندار ۲۰ جایگاه ساماندهی دیگر را در این شهر برای سهولت دسترسی کارگران ایجاد کنیم.

او روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از جایگاه‌های ساماندهی کارگران و استادکاران ساختمانی در مشهد افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا، امرار معاش کارگران روزمزد مختل شده و شاهد افزایش تعداد کارگران در سر تقاطع‌ها و میادین سطح شهر هستیم.

 فرماندار مشهد ادامه داد: با حمایت‌های شهردار مشهد و اقدامات معاونت خدمات شهری در ساماندهی کارگران سرگذر این طرح با استقبال خوبی روبرو شد و تعداد بسیاری از کارگران که حتی در زمان دیرتری به این جایگاه‌ها مراجعه می‌کنند در پروژه‌های شهری به کار گرفته می‌شوند.
 

بیشتر بخوانید: نان سفره ی کارگران سرگذر را چه کسی می دهد؟
هاشمی بیان کرد: به منظور رسیدگی به مشکلات کارگران جلسه کمیسیون کارگری با اداره کار و رفاه اجتماعی، انجمن صنفی کارگران و تامین اجتماعی برگزار شد و فرمانداری مشهد موظف است سایر ارگان‌ها و نهاد‌ها را جهت ساماندهی کارگران همراه کند.

او تصریح کرد: با از بین رفتن ویروس کرونا، وضعیت اشتغال کارگران سرگذر رو به بهبودی خواهد گذاشت.

با توجه به شیوع ویروس کرونا، در طرحی ضربتی ماه جاری، پنج جایگاه استقرار کارگران سرگذر با سازه سبک و پراکنش مناسب توسط شهرداری مشهد در این شهر ایجاد شد.
 
انتهای پیام// ف.غ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.