سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۸ خرداد آخرین فرصت آزاد سازی سهام عدالت

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان قزوین گفت: ساعت ۲۴ هشتم خرداد ماه آخرین مهلت آزاد سازی سهام عدالت است.

بهنامی‌فر مدیرکل اقتصاد و دارایی استان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، گفت: متقاضیان آزاد سازی سهام عدالت تا ساعت ۲۴ هشتم خرداد فرصت دارند تا به سامانه سهام عدالت www.samanese.ir مراجعه کنند و سهام شرکت‌های سهام عدالت را به مالکیت خود در بیاورند.

بهنامی فر با بیان اینکه پس از ثبت نام برای آزاد سازی سهام عدالت امکان برگشت وجود ندارد، افزود: برای کسانی که از ۱۰ تا ۱۵ اردیبهشت این روش مستقیم را انتخاب کرده اند یک فرصت مجدد برای تصمیم گیری سهامداران داده شده است، چون در این ۵ روز اطلاع رسانی نشده بود.

او اضافه کرد: در روش مستقیم یا همان آزاد سازی سهام عدالت، مالکیت و مدیریت سهام به صورت مستقیم و بدون واسطه به سهامدار اختصاص می‌یابد.

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان گفت: در این روش مسئولیت حفظ، نگهداری و مدیریت سهام به عهده خود سهامدار است و فروش آن هم بر اساس محدودیت‌هایی که از نظر زمانی و مقداری شورای عالی بورس اعلام خواهد کرد صورت می‌گیرد.

بهنامی فر افزود: اگر فردی این روش را انتخاب کند ۳۶ شرکت بورسی مستقیم به نام او می‌شود وخود فرد باید به صورت مستقیم برای آن‌ها تصمیم بگیرد.

او اضافه کرد: سامانه سهام عدالت به صورت پیش فرض روش غیر مستقیم را انتخاب کرده است و سهامدار اگر این روش را بخواهد انتخاب کند نیاز‌ی به مراجعه به سامانه نیست.

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان گفت: در روش غیر مستقیم سهامدار اختیارش را به شرکت سرمایه گذاری استانی می‌دهد و سهام دار آن شرکت می‌شود.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
مهسا
۲۰:۰۱ ۰۱ خرداد ۱۳۹۹
سلام توروخدااچرایکی پیگیری نمیکنه؟ که امکان ویرایش روبرای کسایی که بعداز۱۵اردیبهشت اقدام کرده اندفراهم بشه
مهدی
۱۱:۵۳ ۰۱ خرداد ۱۳۹۹
باسلام توروخدایکی پیگیری کنه امکان ویرایش روبرای افرادی که بعداز۱۵اقدام کرده اندروبزارن
مهدی
۰۹:۵۲ ۰۱ خرداد ۱۳۹۹
سلام ازتون عاجزانه درخواست دارم که امکان ویرایش درانتخاب روش مدیریت سهام عدالت رو فراهم کنیدباسپاس فراوان توروخداشماپیگیری کنید
محمد
۰۸:۳۵ ۰۱ خرداد ۱۳۹۹
سلام وخسته نباشیدخواهش میکنم ازتون امکان ویرایش روبرای بقیه افرادی که پس از۱۵اردیبهشت اقدام کرده اندرافراهم کنیدازتون عاجزانه تقاضادارم