سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در بسته حوادث امروز بخوانید؛

توقیف ساعت مُچی‌های میلیاردی قاچاق در سمیرم / دستگیری اعضای باند سارقان منزل با ۳۷ فقره سرقت در اصفهان

مهم‌ترین حوادث امروز ۳۱ اردیبهشت ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهم‌ترین حوادث امروز ۳۱ اردیبهشت ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

توقیف ساعت مُچی های میلیاردی قاچاق در سميرم

سرهنگ "سهراب قرقانی فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم گفت: ماموران واحد گشت انتظامی فرماندهی انتظامی شهرستان سمیرم حین گشت زنی و کنترل خودرو‌های عبوری در سطح حوزه ماموریتی خود به یک دستگاه خودروی سواری تیبا مشکوک و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم گفت: پس از متوقف شدن خودرو ماموران طی هماهنگی با مقام قضائی از آن بازرسی به عمل آوردند که در نتیجه این عملیات ۹۷۲ دستگاه ساعت مُچی هوشمند خارجی که همگی فاقد مجوز و مدارک مثبته گمرکی بوده و به صورت قاچاق تهیه شده بودند کشف شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش این محموله مکشوفه را یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد کردند عنوان کرد: در این رابطه راننده خودرو دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل شد.

سرهنگ قرقانی خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی در سال جهش تولید با شدت و قاطعیت تمام با قاچاقچیان کالا و برهم زنندگان نظم اقتصادی جامعه برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.
 

دستگیری اعضای باند سارقان منزل با ۳۷ فقره سرقت در اصفهان

سرهنگ" حسین تُرکیان رئیس پلیس اگاهی استان اصفهان در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در منطقه شرق شهر اصفهان، موضوع در دستور کار ویژه کارآگاهان پایگاه شرق پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان پس از بررسی‌های علمی صورت گرفته و با بکارگیری یک سری اقدامات هوشمندانه، موفق شدند هویت اعضای یک باند ۴ نفره که در این سرقت‌ها دست داشتند را به دست آورند.

رئیس پلیس اگاهی استان اصفهان تصریح کرد: با شناسایی سارقان، اقدامات علمی و تخصصی ویژه‌ای برای دستگیری آن‌ها انجام گرفت و در نهایت طی یک عملیات مشترک بین اداره اطلاعات جنایی، پایگاه جنوب و پایگاه شرق پلیس آگاهی استان اصفهان هر ۴ متهم پس از انجام یک فقره سرقت منزل دستگیر شدند.

سرهنگ تُرکیان، با اشاره به اعتراف متهمان به ۳۷ فقره سرقت سکه و طلا و جواهرات از منازل مردم گفت: در این رابطه پرونده تشکیل و سارقان برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه عدم رعایت اصول حفاظتی منازل از سوی شهروندان و نگهداری بیش از حد طلاو جواهرات توسط شهروندان در منازل سارقان را برای ارتکاب سرقت ترغیب می‌کند گفت: شهروندان با رعایت اصول ایمنی در حفظ و نگهداری دارائی‌های خود می‌توانند مجرمان را در انجام عمل مجرمانه خود ناکام بگذارند.
 

کشف ۶۲ دستگاه ماینر قاچاق در "مبارکه

سرهنگ "رضا محمدی با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان مبارکه با اشرافیت اطلاعاتی و هوشمندی بالای خود مطلاع شدند، تعدادی افراد سودجو با برنامه ریزی هدفمند، اقدام به وارد کردن غیرقانونی دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال (ماینر) از مرز‌های جنوبی کشور کرده و از آن‌ها در یک واحد تولید قارچ استفاده می‌کنند.

او افزود: ماموران پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مقام قضائی به همراه نمایندگان اداره تعزیرات حکومتی، اداره صنعت، معدن و تجارت و اداره برق شهرستان به محل اعزام و در بازرسی به عمل آورده ۶۲ دستگاه استخراج ارز دیجیتال (ماینر) قاچاق را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مبارکه، ارزش ماینر‌های مکشوفه را برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۷ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و به همراه پرونده به مرجع قضائی تحویل شد.


انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.