سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جمع آوری نیم میلیون برگ سند مربوط به شهدا و ایثارگران در فارس

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس گفت: نزدیک به نیم میلیون برگ سند مربوط به شهدا و ایثارگران این استان جمع آوری و ذخیره شده و هم‌اینک در جای امن نگه داری می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سیدعلی محمدی معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس در نشست خبری، گفت: امروز در شرایطی قرار گرفته‌ایم که همه آحاد جامعه و فعالیت‌های اجتماعی تحت تاثیر یک ویروس قرار گرفته است.

او افزود: طی سال‌های گذشته اقدمات بسیار ارزشمندی در حوزه فرهنگی و آموزش بنیاد شهید استان فارس انجام شده که آیندگان هم تا سال‌ها از منابعی که تهیه شده، استفاده‌های خوبی خواهند کرد.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس ادامه داد: اقدمات خوبی که در حوزه فرهنگی این اداره کل اجرایی شده، در مسیر٨٠ حسینیه شهید، ۲۲ مرکز فرهنگی مربوط به گلزار شهدا و ۴ کانون فرهنگی در استان تداوم می‌یابند.

محمدی با بیان اینکه امروز افتخار می‌کنیم که همه آحاد جامعه ایثارگری مسلح به سلاح علم شده‌اند و قریب به ٧ هزار دانشجو از جامعه ایثاگری فارس در این استان در حال تحصیل هستند، گفت: افتخار می‌کنیم که اگرچه سن جامعه ایثارگری استان بالا رفته، اما ٢ هزار و ۵۶۰ دانش اموز فرزند جانباز در فارس در حال تحصیل هستند که جایگاه ویژه به لحاظ علمی دارند.

او با بیان اینکه اقدامات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس هر روزه در سایت خبری (نوید شاهد) نمایش داده می‌شود، عنوان کرد: اقدامات ارزشمندی از جمله ۶۰ اثر مکتوب در سطح کشوری از استان فارس در سطح کشور احراز شده است.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس همچنین از رونمایی اثر فاخر شهید اسکندری در فضای مجازی در هفته دفاع مقدس خبر داد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.