سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ خبر داد؛

ترافیک درتهران به دلیل بارش باران نسبت به روزهای دیگر زودتر آغاز شد

سرهنگ رازقی گفت:ترافیک امروز صبح به این دلیل بود که بسیاری از افراد هنگام بارندگی ترغیب به استفاده از وسیله نقلیه شخصی شدند.

سرهنگ محمد رازقی رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در گفت و گو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: از ابتدای صبح امروز ۳۱ اردیبهشت ماه شاهد بارش باران در تمام سطح شهر بودیم و پیش بینی شده این بارندگی تا بعد از ظهر ادامه داشته باشد.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ افزود: این بارندگی تاثیر بسیاری بر ترافیک داشت و سبب افزایش ترافیک در معابر شد.

او ادامه داد: همچنین باعث شد که بار ترافیکی زودتر از روز‌های دیگر آغاز شود.

سرهنگ‌رازقی با اشاره به محور‌های بزرگراهی بیان کرد: معمولا در این روز‌ها ترافیک معابر مقداری سبک‌تر است اما امروز ترافیک به حالت قبل بازگشته است.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: باتوجه به اجرایی نشدن طرح ترافیک در محدوده مرکزی، ترافیک هر روزه وجود دارد و امروز شاهد شروع زودتر بار ترافیکی بودیم.

او گفت: ترافیک امروز صبح  به این دلیل است که بسیاری از افراد هنگام بارندگی ترغیب به استفاده از وسیله نقلیه شخصی شدند.

سرهنگ‌رازقی توصیه کرد: معمولا هنگام بارندگی تصادفات افزایش پیدا می کند و علت آن لغزنده بودن معابر و محدود بودن دید راننده است.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ادامه داد: رانندگان باید سرعت مطمئنه، فاصله با وسیله نقلیه جلویی و قوانین و مقررات را رعایت کنند.

او بیان کرد: امروز چهارشنبه است و باتوجه به تعطیلاتی که پیش رو داریم، خروج بار ترافیکی از شهر را پیش بینی می کنیم .

سرهنگ رازقی گفت: پیش بینی می شود برای بعد از ظهر امروز در خیابان‌هایی مثل شرق به غرب آزادی، شمال به جنوب بزرگراه نواب، بزرگراه آزادگان و شمال به جنوب بزرگراه امام علی شاهد بار ترافیکی سنگین باشیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.