سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۵۰ هزار ورزشکار در رشته تنیس فعالیت می‌کنند

نائب رئیس فدراسیون تنیس گفت:۵۰ هزار ورزشکار این رشته در کشور ساماندهی شده‌اند

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، کامبیز رنجبر نائب رئیس فدراسیون تنیس در مجمع انتخاباتی هیات تنیس استان بوشهر با اشاره به ساماندهی ۵۰ هزار ورزشکار در این رشته بیان کرد: فدراسیون در دو بخش همگانی و قهرمانی در ۳۱ استان برنامه ریزی کرده است که در این زمینه شهرداری‌های استان‌ها در بخش همگانی مشارکت می‌کنند. 

او افزود: فدراسیون با توجه به بودجه محدودی  که دارد، جوابگوی نیاز هیات‌ها نیست و هیات‌های استانی باید به دنبال جذب حامی مالی و سرمایه گذار بخش خصوصی برای توسعه این رشته باشند.

نائب رئیس فدراسیون تنیس عنوان کرد: باوجود ۱۲ زمین تنیس در استان بوشهر، می توان برای ارتقاء این رشته گام‌های موثری برداشت.

مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز در این مجمع گفت: هم اکنون در استان سه باشگاه در رشته تنیس فعالیت می‌کنند شامل پایگاه دریایی، نیروگاه اتمی و بخش خصوصی.

احمد بهروزیان فرد افزود: برای توسعه این رشته آمادگی داریم مکان لازم را برای بخش خصوصی فراهم کنیم و تسهیلات خوبی به آن‌ها بدهیم.

او ادامه داد: توسعه این رشته در شهرستان‌ها و برگزاری کلاس‌های آموزش مربیگری و داوری در اولویت هیات قرار گیرد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر همچنین بیان کرد: این استان در نیمه دوم سال آمادگی برگزاری مسابقات کشوری و اردو‌های تیم ملی را دارد.

در مجمع انتخابات هیات تنیس استان بوشهر مهدی اعتمادی با ۱۱ رای اعضای مجمع به عنوان رئیس هیات انتخاب شد.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.