سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هدف گذاری ۶۸ هزار نفر اشتغالزایی مستقیم در بخش کشاورزی

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه، بااشاره به تعریف ۳۱ پروژه این سازمان برای تحقق جهش تولید، گفت: بااجرای این پروژه‌ها در سال ۹۹ بیش از ۵۰۰ هزار تن به حجم تولیدات استان اضافه خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  نوربخش حاتمی راهکار پیشرفت اقتصادی استان کرمانشاه را از دریچه توجه به کشاورزی دانست و گفت: بخش کشاورزی توانسته به خوبی نقش خود را راستای تحقق برنامه‌های ابلاغی و ترسیم شده ایفا نماید و برای حصول عملکرد بهتر و رضایت‌مندی بهره برداران بخش نیازمند تلاش و کوشش بیش از پیش هستیم.

او با تقدیر از استاندار و مجموعه مدیران استانداری برای همراهی با برنامه‌های سازمان جهاد کشاورزی، به بیان توفیقات بخش کشاورزی در بحث بهبود فضای کسب و کار افزایش ۴۰۰ هزار تنی محصولات کشاورزی پرداخت وبیان کرد: برای همراهی بهره برداران با برنامه های این سازمان نیازمند همکاری هرچه بیشتر رسانه ها برای اطلاع رسانی بیشتر هستیم.

او با اشاره به برنامه سه ساله تدوین شده برای ارتقاء تولیدات کشاورزی استان کرمانشاه گفت: این کار بزرگ اجرایی که مجموعه مدیران سازمان در سال اول برنامه ثابت کردند قابل حصول است، یک پیوست ارتباطی نیز دارد و به طور قطع با برنامه های ارتباطی در نظر گرفته شده زمینه برای تحقق کامل آن فراهم شده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه در ادامه باتوجه به ظرفیت‌های کشاورزی استان و تدوین برنامه سه ساله توسعه کشاورزی بر مبنای این ظرفیت‌ها، گفت: در این برنامه ۶۸ هزار نفر اشتغالزایی مستقیم هدف‌گذاری و تولیدات کشاورزی نیز از چهار میلیون و ۱۸۲ هزار تن فعلی به ۶ میلیون تن افزایش می‌یابد.

انتهای  پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.