سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف بیش از ۱۸۰ دستگاه خودروی سواری بدون پلاک در فارس

رییس سازمان صمت استان فارس از کشف بیش از ۱۸۰ دستگاه خودروی سواری بدون پلاک، مظنون به احتکار از چند انبار در استان با هم‌کاری سربازان گمنام امام زمان (عج) خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حمید رضا ایزدی از کشف بیش از ۱۸۰ دستگاه خودروی سواری بدون پلاک، مظنون به احتکار از چند انبار در مرکز استان و یک انبار در شهرستان‌های استان با هم‌کاری سربازان گمنام امام زمان (عج) خبر داد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس گفت: طی دو روز گذشته به دنبال پی‌گیری و اطلاع رسانی سربازان گمنام امام زمان (عج )، بازرسان این سازمان از چندین مکان شامل چند خانه مسکونی و پارکینگ دپو خودرو، بازرسی کرده و خودروهای بدون پلاک شناسایی و کشف شد.

او افزود: در همین راستا هماهنگی‌های لازم با مقام قضایی و سربازان گمنام امام زمان(عج) انجام شده و ماموران طی عملیات‌های جداگانه بیش از ۱۸۰ دستگاه خودروی سواری شامل مدل های مختلف پراید، تیبا، پژو۲۰۶، پژو۴۰۵، پژو پارس، جک، دنا ،پژو۲۰۷ و هایما توقیف و با توجه به اینکه طبق دستورالعمل صادره، دارندگان خودرو بدون پلاک تا ۷خرداد ماه فرصت تعیین تکلیف اینگونه خودروها را دارند، و پرونده مربوطه جهت بررسی موضوع به تعزیرات ارسال خواهد شد.

ایزدی ادامه داد: در گشت مشترک این سازمان و اداره تعزیرات نیز تعداد ۲۵۰ خودرو عمدتا پراید در حال حمل به خارج از استان، در ایستگاه راه‌آهن شیراز شناسایی شدند و اقدامات قانونی جهت آنان صورت پذیرفت.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۵:۲۵ ۳۰ دی ۱۳۹۹
درود