سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرستان کلیبر پتانسیل بالایی در حوزه گردشگری دارد

فرماندار کلیبر با اشاره به پتانسیل بالای این شهرستان در حوزه گردشگری خواستار تمرکز اعتبارات گردشگری این شهرستان جهت ساماندهی قلعه بابک شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،خدابخش فرماندار کلیبر در جلسه کارگروه گردشگری با اشاره به پتانسیل بالای این شهرستان در حوزه گردشگری ، خواستار تمرکز اعتبارات گردشگری این شهرستان جهت ساماندهی قلعه بابک شد و گفت: مراکز گردشگری شهرستان کلیبر مانند قلعه بابک، کمپ مکیدی و قلعه دره سی دارای پتانسیل‌های بالایی هستند، ولی متاسفانه نبود نقشه راه در این حوزه مانع استفاده بهینه از این فرصت‌ها شده است.

او همچنین درخصوص ساماندهی کمپ قلعه دره سی نیز گفت: ساماندهی و مدیریت کمپ قلعه دره سی تا پایان سال به تعاونی دهیاران واگذار شده و کلیه خدمات تنظیفی و نگهداری بر عهده این مجموعه خواهد بود.

حمزه زاده مدیر کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان نیز به حجم سرمایه گذاری در صنعت گردشگری شهرستان کلیبر اشاره کرد و گفت: خوشبختانه شهرستان کلیبر با بیش از ۵۰ میلیار تومان سرمایه گذاری در حوزه گردشگری از جایگاه مناسبی در استان برخوردار است و سرمایه گذاری‌های خرد توانسته بخشی از انتظارات را از این منطقه برآورده نماید.

او همچنین به موضوع آبگرم متعلق نیز اشاره کرد و افزود: تصمیم گیری در خصوص آبگرم متعلق به آب منطقه‌ای مربوط می‌شود، ولی در زمینه نرخ گذاری موضوع در کمیسیون نرخ گذاری استان مطرح و نرخ مصوب ارایه خواهد شد.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.