سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خراسان رضوی در مرحله مهار کرونا/ لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم

معاون استاندار خراسان رضوی گفت: در نتیجه همه تلاش‌های صورت گرفته در خصوص کرونا، امروز استان از مرحله کنترل عبور کرده و در مرحله مهار قرار دارد.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسن جعفری معاون استاندار خراسان رضوی در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا خراسان رضوی گفت: وضعیت خراسان رضوی در حوزه مقابله با کرونا نسبتا مطلوب است و مردم باید همچنان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

او افزود: انتظار داریم مردم بزرگوار خراسان رضوی همچنان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده و همکاری خود را در این زمینه تدوام ببخشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: در ابتدای تشکیل ستاد کرونا نگرانی‌های بسیاری در خصوص خراسان رضوی وجود داشت، اما امروز به لطف امام رضا (ع) و همه تلاش‌های صورت گرفته نسبت به بسیاری از استان‌ها در وضعیت مطلوبی قرار داریم.

جعفری بیان کرد: با توجه به بازگشایی قریب‌ الوقوع حرم مطهر، طرح‌هایی در ارتباط با داخل و خارج از حرم رضوی در جلسه مطرح و تمهیداتی در این رابطه در نظر گرفته شد و این آمادگی وجود دارد تا بعد از اعلام، زائرین با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به حرم مطهر تشرف پیدا کنند.

او با اشاره به اینکه در ارتباط با از سرگیری مجدد برخی از برنامه‌های ورزشی از جمله باشگاه‌های بدنسازی درخواست‌هایی مطرح شد، تصریح کرد: با توجه به شرایط و رعایت پروتکل‌های بهداشتی قرار شد این باشگاه‌ها فعالیت خود را از سر بگیرند.
 



معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی تاکید کرد: مقرر شد ۲۵ نقطه روباز که در مشهد برای برگزاری مراسم شب‌های قدر در نظر گرفته شده بود، برای برگزاری نماز عید فطر هم مورد استفاده قرار بگیرند.

جعفری اظهار کرد: بازگشایی رستوران‌ها و رستوران‌های هتل‌ها در دستور کار ستاد امروز بود که با توجه به بازگشایی هتل‌ها و مسافرخانه‌ها در مشهد ، دغدغه‌ای در این رابطه وجود ندارد.

او در حوزه صدا و سیما افزود: در این جلسه قرار شد صدا و سیمای خراسان رضوی ضمن توصیه رعایت بهداشت فردی به زائران، با همکاری دانشگاه علوم پزشکی آموزش نحوه تشرف به حرم در شرایط فعلی را به صورت گام به گام مشخص کرده و به مردم ارائه کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: در مورد آغاز فعالیت روزبازار‌ها و نمایشگاه‌ها تصمیم گرفته شد که بعد از بررسی کارشناسی دانشگاه علوم پزشکی و در صورتی که در جلسه بعدی ستاد ملی کرونا در مورد آن‌ها تصمیم گیری نشد، در دستور کار قرار بگیرد.
 
انتهای پیام// م.ب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.