سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری نماز عید فطر به صورت پراکنده در مساجد محلات

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان شمالی گفت: امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا نماز عید سعید فطر به صورت پراکنده در مساجد محلات برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  ولی الله حیاتی معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان شمالی اظهار داشت: هدف از برگزاری نماز عید فطر در مساجد محلات به ویژه در فضای باز جلوگیری از تجمع مردم می‌باشد.

حیاتی افزود:در برگزاری مراسم شب‌های قدر حتی یک مورد نقض پروتکل‌های بهداشتی گزارش نشد و در برگزاری نماز عید فطر نیز این پروتکل‌ها باید رعایت شود و افراد با رعایت فاصله گذاری اجتماعی، به همراه داشتن وسایل شخصی مانند مهر و سجاده و تجهیز به ماسک و دستکش این فریضه الهی را به جا بیاورند.

او عنوان کرد: امسال زکات فطریه توسط دبیرخانه شورای زکات استان جمع آوری می‌شود و در نهایت به نسبت بین دستگاه‌های مربوط به زکات توزیع می‌شود.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان شمالی  گفت: پروتکل‌های بهداشتی باید در فرآیند جمع آوری زکات فطریه رعایت شود و همچنین با توجه به شرایط موجود کمیته امداد استان برای پرداخت الکترونیکی فطریه باید سازوکاری در نظر بگیرد.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.