سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون برنامه ریزی فرمانداری دره شهر خبر داد؛

پیشگیری از آتش سوزی و کنترل و اطفاء حریق

معاون برنامه ریزی فرمانداری شهرستان دره شهر گفت: روش‌های مقابله و پیشگیری از آتش سوزی و کنترل و اطفاء حریق امری مهم و اساسی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ جلسه کمیته اطفاء حریق به منظور پیشگیری از وقوع و اطفاء حریق در مراتع و مزارع به ریاست یزدانی معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری، و با حضور فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان، مشاور مدیریت بحران، بخشدار مرکزی، روسای ادارات و دهیاران و شورا‌های بخش مرکزی در سالن جلسات فرمانداری تشکیل شد.

در این جلسه یزدانی معاون برنامه ریزی فرمانداری شهرستان دره شهر بر آمادگی کلیه دستگاه‌های اداری شهرستان تاکید کرد و گفت: باید همه ما آمادگی کامل را برای شرایط بحرانی داشته باشیم.

یزدانی با اشاره به ظرفیت مردم در شرایط بحرانی افزود: استفاده از ظرفیت مردم و سازمان‌های مردم نهاد در چنین شرایطی اساسی بوده، زیرا با امکانات محدود دولتی در شرایط بحرانی موفق نخواهیم شد.

او با اشاره به ظرفیت دهیاران و شورا‌های اسلامی در روستا‌ها بیان کرد: باید به دهیاران و شورا‌های اسلامی روستا‌ها نیز در این راستا آموزش‌های لازم داده شود، زیرا آشنایی با انواع مواد آتش زا، انواع حریق و نحوه سرایت و پیشروی آتش خصوصاً در مراتع و مزارع کشاورزی و روش‌های مقابله و پیشگیری از آتش سوزی و کنترل و اطفاء حریق مهم و اساسی است.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.