سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

تصمیمات جدید دانشگاه تربیت مدرس برای بازگشایی‌ خوابگاه‌ها

معاون آموزشی دانشگاه تربیت مدرس درباره آخرین تصمیمات این دانشگاه برای برگزاری کلاس‌ها، نحوه برگزاری امتحانات و بازگشایی خوابگاه‌ها به بیان توضیحاتی پرداخت.

محمدرضا کلباسی مسجدشاهی، معاون آموزشی دانشگاه تربیت مدرس در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: پیشنهاداتی برای برگزاری امتحانات و کلاس ها داشته ایم که صرفا در حد سناریو مطرح شده و هنوز قطعی نشده است.

معاون آموزشی دانشگاه تربیت مدرس درباره روند برگزاری کلاس ها گفت: بر اساس پیشنهاداتی که مطرح شد، آموزش مجازی تا پایان ترم ادامه خواهد داشت.

کلباسی درباره شیوه برگزاری امتحانات تصریح کرد: قطعا امتحانات پایان ترم در دو مرحله برگزار می‌شود؛ به این صورت که حدود ۵۰ درصد از نمره پایان ترم به وسیله ارزشیابی طول ترم و تکالیفی که به دانشجو در این مدت داده می‌شود، خواهد بود و باقی به وسیله امتحان پایان ترم سنجیده می‌شود که البته درباره حضوری و یا مجازی بودن آن هنوز تصمیم قطعی گرفته نشده است و کل نمره پایان ترم به وسیله یک امتحان ارزیابی نمی‌شود.

او با اشاره به اینکه تا چند روز دیگر تصمیمات قطعی گرفته خواهد شد، گفت: امتحانات به دو صورت مجازی و حضوری برگزار می شود. احتمالا زمانی را برای برگزاری کلاس های عملی به صورت فشرده در نظر خواهیم گرفت.


بیشتر بخوانید: استمرار آموزش الکترونیکی توصیه اول ما برای تکمیل ترم جاری است


معاون آموزشی دانشگاه تربیت مدرس یادآوری کرد: پیشنهاد شده که دانشجویان مقطع به مقطع برای آزمون در دانشگاه حضور یابند، به این صورت که ابتدا دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و سپس دانشجویان دکتری برای آزمون در دانشگاه حضور یابند.

کلباسی درباره نحوه حضور دانشجویان در خوابگاه ها گفت: در حال بررسی راهکارهای ممکن برای حضور دانشجویان در خوابگاه هستیم، پیشنهاد ما این است که اتاق ها یک نفره و حداکثر دو نفره باشد.

او در پایان تاکید کرد: تمام موارد ذکر شده پیشنهاد است و هنوز قطعی نشده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.