سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف البسه قاچاق میلیاردی از یک دستگاه پژو در خدابنده

فرمانده انتظامی استان زنجان از توقیف سواری پژو ۴۰۵ حامل ۲ هزارو ۲۴۳ ثوب البسه قاچاق به ارزش تقریبی ۳ میلیاردو ۱۰۰ میلیون توسط ماموران پلیس آگاهی و امنیت عمومی شهرستان خدابنده خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،سردار حیم جهانبخش  فرمانده انتظامی استان زنجان با اعلام این خبر گفت: در تداوم طرح‌های عملیاتی مبارزه با کالای قاچاق، مأموران پلیس آگاهی و امنیت عمومی شهرستان خدابنده از تردد یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ حامل کالای قاچاق از محور بیجار – قیدار مطلع و بلافاصله برنامه ریزی لازم برای شناسایی و توقیف خودرو آغاز کردند.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق شدند خودرو مورد نظر را در محور بیجار – قیدار شناسایی و در عملیاتی، آن را متوقف کنند.

سردار جهانبخش خاطرنشان کرد: در بازرسی از این خودرو، ۲ هزار و ۲۴۳ ثوب البسه قاچاق کشف شد که ارزش آن از سوی کارشناسان ۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به حمل محموله قاچاق توقیفی از یکی از استان‌های غربی به مقصد تهران، خاطرنشان کرد: در این عملیات ۲ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.
 
انتهای پیام/ن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.