سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲۱۰ میلیارد ریال بدهی درمانی پرداخت شد

مدیرکل بیمه سلامت استان سمنان گفت: ۲۱۰ میلیارد ریال به موسسه‌های درمانی و تشخیصی استان، طرف قرارداد با بیمه سلامت، بابت هزینه ارائه خدمات درمانی در سال ۹۸ پرداخت شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، رضا ممتحن مدیرکل بیمه سلامت استان سمنان گفت: تمام بدهی و مطالبه‌های موسسه‌ها و مراکز درمانی طرف قرارداد با بیمه سلامت مربوط به سال ۹۷ تسویه شد.

او تصریح کرد: بیمه سلامت با موسسه‌های درمانی و تشخیصی مانند داروخانه ها، آزمایشگاه ها، درمانگاه ها، مرکز‌های پرتوپزشکی، توانبخشی، مرکز بهداشت و مراکز ترک اعتیاد، به منظور ارائه خدمات مطلوب به بیمه‌شدگان قرارداد منعقد کرده است.

رضا ممتحن ادامه داد: مطالبه مرکز‌های آزمایشگاهی، پاراکلینیک، درمانگاه‌ها و دانشگاه‌های دولتی طرف قرارداد با بیمه سلامت تا آبان ۹۸، مطالبه پزشکان تا مهر ۹۸، مطالبه داروخانه‌ها آذر ۹۸ و مطالبه بیمارستان‌های غیردولتی بهمن ۹۸ و در سطح یک روستایی نیز علی‌الحساب تا اسفند ۹۸ پرداخت شد.

مدیرکل بیمه سلامت استان سمنان بیان کرد: براساس آمار‌های جمع‌بندی شده سال گذشته بیش از یک میلیارد ریال در بخش درمانی هزینه شد که نسبت به سال ۹۷ هزینه‌های درمانی افزایش ۶.۶ درصدی داشت.

او ابراز داشت: بیمه سلامت استان سمنان با ۳۱۷ موسسه درمانی و تشخیصی و ۴۲ مرکز بهداشتی روستایی برای ارائه خدمات مطلوب به بیمه شدگان قرارداد دارد و به زودی بخشی از این بدهی پرداخت می‌شود.

مدیرکل بیمه سلامت استان سمنان تصریح کرد: بیمه سلامت با ۴۷ پزشک عمومی، ۷۶ پزشک متخصص، ۱۵ پزشک فوق تخصص، ۱۶ دندانپزشک در استان سمنان طرف قرارداد است و بیمه شدگان با مراجعه به این پزشکان نیاز به پرداخت تعرفه آزاد ندارند.

از جمعیت بیش از ۷۰۲ هزار نفری استان سمنان بیش از ۲۱۰ هزار نفر زیر چتر بیمه سلامت هستند و از خدمات درمانی بیمه سلامت استفاده می‌کنند.

انتهای پیام / م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.