سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستورالعمل‌های بهداشتی برای ازسرگیری مسابقات لالیگا

مسئولان لیگ برتر فوتبال اسپانیا تدابیری را برای از سرگیری رقابت‌های لالیگا در نظر گرفته‌اند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پس از شروع رقابت‌های بوندسلیگا با دستورالعمل‌های خاص بهداشتی، مسئولان کشور‌های دیگر هم تصمیم به از سرگیری رقابت‌های لیگ داخلی خود گرفتند.

رقابت‌های لالیگا به احتمال زیاد از ۱۲ ماه ژوئن (۲۳ خرداد) از سر گرفته می‌شود. مسئولان لالیگا برای شروع این مسابقات دستورالعمل‌های ویژه کشور خود را طراحی کرده اند.

طبق این دستورالعمل‌ها، تمام بازیکنان تیم‌ها ۲۴ ساعت قبل از بازی تست کرونا گرفته و دمای بدن آن‌ها چک می‌شود. چنانچه هر کدام از بازیکنان مشکل خاصی داشته باشند به پزشک باشگاه معرفی خواهند شد.

مجموع تعداد نفراتی که در ورزشگاه می‌توانند حضور پیدا کنند ۱۹۷ نفر است. ورزشگاه‌ها به ۳ منطقه سبز، آبی و قرمز تقسیم خواهند شد. در منطقه سبز (داخل زمین بازی) ۹۴ نفر می‌توانند حضور داشته باشند که شامل بازیکنان، مربیان، کادر پزشکی، پلیس و مسئولان مسابقات خواهد بود. در منطقه آبی (سکو ها) هم ۱۰۳ نفر اجازه حضور دارند که شامل مقامات باشگاه‌ها و عوامل پخش تلویزیونی است. در منطقه قرمز (بیرون و اطراف ورزشگاه) هم کسی حق حضور ندارد.

بازیکنان در هنگام ورود به زمین باید از ماسک و دست‌کش استفاده کنند. قبل از شروع بازی هرگونه دست دادن ممنوع است. در مراسم شادی پس از گل هم از تماس‌های غیر ضروری باید پرهیز شود.

تعدادی از کارکنان ورزشگاه ۳ ساعت قبل از ورود بازیکنان به استادیوم، رختکن‌ها را ضد عفونی خواهند کرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.