سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع بسته های معیشتی در دیواندره

یک هزار و ۸۷۰ بسته معیشتی میان خانوارهای آسیب پذیر این شهرستان از ویروس کرونا توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، فرمانده سپاه دیواندره گفت:این بسته های  معیشتی در قالب ۲ مرحله از رزمایش طرح کمک‌های مومنانه، تهیه و میان خانوارهای آسیب پذیر این شهرستان از ویروس کرونا توزیع شد.

سرهنگ پاسدار محمد علیزاده افزود:در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری برای کمک به قشر آسیب دیده از بیماری کرونا، تعداد ۶۲۰ بسته معیشتی در مرحله دوم این رزمایش بین خانوارها توزیع شد.

او افزود: در مرحله اول رزمایش کمک های مومنانه به قشر آسیب پذیر تعداد یک هزار و ۲۵۰ بسته مواد غذایی به ارزش ریالی هر بسته ۳۷۵ میلیونر ریال بین نیازمندان و محرومان این شهرستان توزیع شده بود.

سرهنگ علیزاده اضافه کرد: در مرحله دوم نیز ۶۲۰ بسته مواد غذایی، ۱۵۰ بسته مواد بهداشتی به این امر خیر خواهانه اختصاص یافت که مجموعا یک هزار و ۸۷۰ بسته کمک مومنانه در این دو مرحله در سطح شهرستان توزیع شده است.

فرمانده سپاه دیواندره یادآور شد: بسته های معیشتی شامل مرغ، گوشت قرمز، برنج، روغن، رب، نخود، لوبیا، ماکارونی، خرما، مایع ضدعفونی کننده، دستکش، ماسک و اقلام دیگری است که جز نیازهای اساسی خانواده ها در این وضعیت به شمار می‌روند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.