سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص بیش از ۱۱ میلیارد ریال برای مبارزه با کرونا در خوشاب

فرماندار خوشاب گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا به امروز مبلغی در حدود ۱۱میلیارد و ۳۹۰ میلیون ریال در قالب نذر سلامت و رزمایش همدلی برای مبارزه با کرونا در خوشاب هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،امان اله خدمتگزار فرماندار خوشاب گفت: مشارکت مردمی و نهاد‌ها از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا نیمه ماه مبارک رمضان مبلغی در حدود ۱۱میلیارد و ۳۹۰ میلیون ریال بوده است که در قالب نذر سلامت و رزمایش همدلی برای مبارزه با کرونا در خوشاب جذب و برای جوامع هدف هزینه شده است.

او افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته بین ائمه جماعات، شورا‌ها و معتمدین شهر و روستا‌ها و پایگاه‌های بسیج در کنار دیگر دستگاه‌های حمایتی، تلاش بر آن بوده تا تمامی اقشار آسیب پذیر و محروم بصورت دقیق شناسایی شوند تا از این بسته‌های حمایتی برخوردار شوند.
 

فرماندار خوشاب با اشاره به اهم کمک‌ها و هزینه‌های انجام شده، ادامه داد: شبکه بهداشت و درمان و ناحیه مقاومت بسیج در کنار شبکه دامپزشکی اقدام به آموزش و آگاه سازی و توزیع بروشور برای کارکنان دستگاه‌های اجرایی، اصناف و عموم مردم در حدود هزار و ۲۰۰نفر ساعت به ارزش ۶۰میلیون ریال کرده اند.

خدمتگزار در بحث تامین مواد ضد عفونی و گند زدایی معابر شهری و روستایی بیان کرد: جهاد کشاورزی و ناحیه مقاومت بسیج با همکاری شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در کنار گروه‌های مردمی و جهادی اقدام به تهیه و توزیع ۵هزار لیتر مواد ضدعفونی به ارزش ۲۵۰میلیون ریال کرده اند که با کار جهادی در حدود ۴۵۰ساعت کارکرد با بکارگیری ۱۷۵دستگاه تراکتور و سمپاش هزار و ۵۰ نفر ساعت نیروی انسانی به ارزش حدود ۵۰۰میلیون ریال هزینه شده است.
 

او تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) و ناحیه مقاومت بسیج با همکاری خیرین و نیرو‌های مردمی هم در خصوص توزیع سبد معیشتی و ۳۰۰جفت کفش به ۴هزار و۵۰۰ خانواده نیازمند به ارزش حدود ۷میلیارد ۷۷۶ میلیون ریال اقدام کرده اند.

فرماندار خوشاب ضمن وجود خطر شیوع ویروس کرونا در شهرستان تاکید کرد: از ابتدای شروع مبارزه با ویروس کرونا در شهرستان همه دستگاه‌ها و مردم پای کار بودند که تا به امروز ۲۵هزار بسته بهداشتی به ارزش حدود یک میلیارد و ۳۰۰میلیون ریال توسط خیرین و ناحیه مقاومت بسیج در بین عموم مردم توزیع شده است و این روند کماکان هم ادامه خواهد داشت.

خدمتگزار اظهار کرد: ستاد مردمی و هیئت جوانان خوشاب با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان در اقدامی بی سابقه از ابتدای ماه مبارک رمضان هرشب تهیه و توزیع غذای گرم به ۶هزار نفر قشر نیازمند دارند که تا آخر ماه رمضان ادامه خواهد داشت و ارزش حدودی این اقدام نیک تا ابتدای شب‌های احیا ۷۲۰میلیون ریال می‌باشد.

او با منحصر به فرد خواندن قربانی ۱۷ راس دام در یک روستای نسبتا کوچک خوشاب، افزود: مردم مومن خوشاب در کنار خیران بوده و هستند چنان که در تمام موارد گفته شده این را نشان دادند و تا نیمه ماه رمضان حدود هزار و ۲۰۰ بسته یک کیلویی گوشت گوسفندی به ارزش ۸۰۰میلیون ریال در بین اقشار نیازمند توزیع شده است.

انتهای پیام//ع. ظ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.