سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طالقانی: فدراسیون فوتبال در موضوع تحولات هیئت‌ها هیچ موضعی فراتر از قانون نداشته است

عضو هیئت رئیسه و رئیس کمیته امور استان‌های فدراسیون فوتبال گفت: این فدراسیون در قبال رویداد‌ها و تحولات هیئت‌های فوتبال استان‌ها تابع قانون است.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، عبدالکاظم طالقانی با بیان این موضوع اظهار داشت: فدراسیون فوتبال و کمیته امور استان‌ها در تمامی رویداد‌ها و تحولات هیئت‌های فوتبال طی سال‌های گذشته همواره تابع قانون و اساسنامه هیئت‌ها بوده و در این موضوعات نباید هیچ تفاوت و تبعیضی قائل باشیم.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال اضافه کرد: این روز‌ها با توجه به درجریان بودن موضوع اصلاح اساسنامه بعضی مسائل و موضوعات نادرست مطرح می‌شود که مصداق تهمت و غیر اخلاقی است. اعضای مجمع طبق وظیفه ذاتی و قانونی خودشان در اصلاح اساسنامه مشارکت کردند، پیشنهادات خودشان را ارائه دادند و این پیشنهادات طبق قانون از طریق کمیته مربوطه در پیش نویس اعمال شد. اینکه به دلیل ارائه پیشنهاداتی در راستای اصلاح اساسنامه رئیس هیاتی تحت فشار قرار بگیرد و یا برکنار شود قطعا ادعایی خلاف واقع و مصداق نشر اکاذیب است.

طالقانی در پایان گفت: فدراسیون فوتبال و کمیته امور استان‌ها در موضوع تحولات هیات‌ها هیچ موضعی فراتر از قانون نداشته و نخواهد داشت. ماندن، انتخاب شدن یا کنار رفتن رئیس یک هیئت بر اساس قانون و با تصمیم مجمع هر استان برگزار می‌شود و برای مسئولان فدراسیون، کمیته‌ها و اعضای هیات رئیسه هم هیچ اختیار فراقانونی در نظر گرفته نشده که بخواهند بر مبنای خواسته‌ها و نیت شخصی خودشان یا دوستی و دشمنی با فرد خاصی عمل کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.