سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور ۹۰ درصدی عشایر چهارمحال وبختیاری در بسیج

بیش از ۹۰ درصد از جمعیت حدود ۱۳۰ هزار نفری عشایرچهارمحال و بختیاری عضو بسیج عشایر استان هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سرهنگ یزدانی فرمانده بسیج عشایری چهارمحال و بختیاری به مناسبت ۲۸ اردیبهشت ماه سالروز تشکیل بسیج عشایری گفت: بیش از ۹۰ درصد از جامعه هدف در بسیج عشایر هستند که در شرایط مختلف داوطلبانه و بی منت به نظام خدمات رسانی می‌کنند.

او اظهار داشت: نامگذاری روز بسیج عشایر به نام شهید مدافع حرم از جامعه عشایری چهارمحال و بختیاری نام شهید حجت الاسلام محمد علی قلی زاده را بیش از پیش برجسته کرد.

سردار اکبری سپاه قمر بنی هاشم استان اظهارداشت: این شهید روحانی، نیرویی رزمی و تبلیغی بود که در جریان عملیات آزاد سازی نبل والزهرا در سوریه به درجه رفیع شهادت نائل شد ویکی از ۱۵ شهید مدافع حرم استان است.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد نیز گفت: بهترین توصیف از عشایرهمان توصیف بنیانگذار جمهوری اسلامی است که عشایر را ذخایر انقلاب نامید.

او افزود: امروز نقش مهم عشایردرتولیدات اقتصادی، در مقابله با ترفند‌های سیاسی و مرزبانی برکسی پوشیده نیست وهمه درقبال رفع مشکلات آنان مکلف هستیم. ایجاد ایل راه‌های جدید، تامین آب شرب وچاه‌های مال داری، واکسیناسیون به موقع دام‌ها، غربالگری درمعبر‌های ورودی به استان، واجرایی شدن تعهدات مصوب دستگاه‌های اجرایی مهمترین مطالبات عشایر بود که نمایندگان عشایر، مدیرکل امور عشایر استان و مسئول مجمع عشایر استان آن‌ها را مطرح کردند.

۲۹ اردیبهشت سال ۵۸ سالروز بیعت عشایر کشور با رهبر کبیر انقلاب اسلامی است که به روز بسیج عشایر نام گرفته است.

انتهای پیام/خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.