سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شورای شهر در انتخاب شهردار بوشهر شاخص‌های لازم را مد نظر داشته باشد

مدیر کل دفتر شهری و شورا‌های استانداری بوشهر گفت: شورای شهر باید در انتخاب شهردار بندر بوشهر شاخص‌های عمومی، اجرایی و تخصصی افراد را مدنظر داشته باشد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حمید بردستانی مدیر کل دفتر شهری و شوراهای استانداری بوشهر با اشاره به روند انتخاب شهردار مرکز استان  بیان کرد: شورای شهر باید در انتخاب شهردار بندر بوشهر به عنوان مرکز استان شاخص های عمومی، اجرایی و تخصصی افراد را مدنظر داشته باشد.

او افزود: به استناد آیین نامه شرایط احراز تصدی سمت شهردار ابلاغی دی ماه سال ۹۷ هیات محترم دولت برای شهرهای از ۲۰۰ تا ۵۰۰هزار نفر جمعیت، شهردار انتخابی باید ۷ سال سابقه مدیریت میانی داشته باشد.

مدیر کل دفتر شهری استانداری بوشهر عنوان کرد: منظور از مدیریت میانی سطوح مندرج در مصوبه سال ۹۵ شورای عالی اداری است.

بردستانی در تشریح بودجه شهرداری بوشهر گفت: بودجه سال ۹۸ شهرداری بوشهر ۲۱۲۰ میلیارد ریال بوده که ۱۵۴۰ میلیارد ریال آن از محل واریزی مالیات بر ارزش افزوده محقق شده است.

او بیان کرد: این بودجه در سال ۹۹ به ۲۹۹۰ میلیارد ریال افزایش یافته و شورای شهر و شهرداری برای تحقق آن باید زمان را از دست ندهند.

مدیر کل دفتر شهری استانداری بوشهر یادآور شد: شهر بوشهر در ۳ سال دوره پنجم شورا از سال ۹۶ تا کنون با ۳ سرپرست و ۲ شهردار مدیریت شده و این موضوع در روند اجرای برنامه‌های کلان مدیریت شهری تاثیر خوبی نداشته است.

انتهای پیام/م

برچسب ها: شورای شهر ، شهرداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.