سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رعایت مسائل بهداشتی، اولویت اول پایانه‌های مسافربری

مدیر عامل پایانه‌های بین شهری شهرداری اصفهان گفتک: تعداد مسافران بین شهری به حداقل رسیده و موضوع ضد عفونی داخل پایانه‌ها و اتوبوس‌ها با حساسیت تمام انجام می‌شود.

عباس محبوبی مدیر عامل پایانه‌های بین شهری شهرداری اصفهان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: تعداد مسافران در مسافرت های بین شهری و پایانه های مسافربری به خودی خود کاهش پیدا کرده همین امر باعث رعایت فاصله اجتماعی می‌شود حتی در بلیط فروشی‌ها هم این موضوع رعایت می‌شود. در حال حاضر اتوبوس‌ها با حداقل ظرفیت خود مسافران را جابجا می‌کنند.

او اظهار کرد: در داخل پایانه‌ها موضوع ضد عفونی با حساسیت و دقت بالایی انجام می‌شود و روزی دو نوبت این امر مهم صورت می‌پذیرد و حتی بحث رعایت فاصله گذاری اجتماعی داخل پایانه را نیز در دستور کار قرار داده ایم.

مدیر عامل پایانه‌های بین شهری شهرداری اصفهان افزود: در داخل اتوبوس‌ها نیز خود شرکت‌های مربوطه بحث ضد عفونی را تحت نظر دارند و قبل از هر سرویسی که انجام می‌شود این کار انجام می‌شود و مردم در صورت مشاهده هرگونه مشکل می‌توانند با شماره ۱۳۷ شهرداری و ۳۴۳۹۹۹۸۰ سازمان پایانه‌های بین شهری اصفهان تماس بگیرند.

عباس محبوبی بیان کرد: موضوع انتقال ترمینال کاوه با توجه به آسایش رفاه حال مسافران و نزدیکی آن به ایستگاه مترو برای رفت و آمد بهتر مردم به جایی دیگر منتفی شده است.

او در ارتباط با اتوبوس‌های در بستی که به صورت مستقل خارج از ترمینال مسافر سوار می‌کنند افزود: این اتوبوس ها، چون هزینه بیمه مسافران را تامین نمی‌کنند در صورت بروز هرگونه اتفاق مسولیت آن از جمله هزینه‌های درمانی و... بر عهده خود مسافر می‌باشد.

مدیر عامل پایانه‌های بین شهری شهرداری اصفهان در پایان از مردم خواست از مسافرت‌های غیر ضروری خود داری کنند تا با یاری هم دیگر این بیماری را پشت سر بگذاریم.
 
انتهای پیام/ی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.