سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فراخوان دریافت مقاله پژوهشی در حوزه نظم و امنیت

رئیس دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان ایلام از فراخوان دریافت مقاله پژوهشی در حوزه نظم و امنیت خبر داد.

سرهنگ حسین عزیزیان رئیس دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ اظهار داشت: راهبرد‌ها و اولویت‌های پلیس مبتنی بر تحقیق و پژوهش است و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

او افزود:به منظور شناسایی توانمندی‌ها و استفاده از قابلیت‌های علمی پژوهشگران در راستای مدیریت دانش پلیس و تحقق رویکرد پلیس دانش محور و ترغیب و تشویق آنان به امر تحقیق و پژوهش مرتبط با وظایف ناجا، از دانشجویان و پژوهشگران علاقه‌مند به پژوهش در حوزه نظم و امنیت و (بیانیه گام دوم انقلاب) در راستای استفاده بهینه از توان علمی این عزیزان، دعوت به همکاری می‌کنیم.

عزیزیان ادامه داد: دانشجویان و پژوهشگران مقالات علمی خود را از طریق سامانه سیناوب (پس از ثبت نام در سامانه) به آدرس ilam.jrl.police.ir فصلنامه دانش انتظامی ایلام ارسال کنند تا پس از تایید و طی مراحل داوری، ویراستاری و صفحه آرایی در در شماره های آتی نشریه به چاپ رسند.

او تصریح کرد: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن‌های ۲۱۸۲۱۲۳۵-۰۸۴ تماس و یا به آدرس: ایلام، بلوار شهید بهشتی، نبش چهار راه بهزیستی، ستاد فرماندهی انتظامی استان ایلام، دفتر تحقیقات کاربردی مراجعه کنند.

انتهای پیام/غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.