سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رفع تصرف از ۹۵ هکتار اراضی ملی بوئین زهرا

دادستان عموی و انقلاب بوئین زهرا گفت: پارسال با برخورد قضائی، ۹۵ هکتار از مراتع و اراضی ملی رفع تصرف و ساخت و ساز‌های غیرمجاز قلع و قمع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، محمد صمدی دادستان عموی و انقلاب بوئین زهرا گفت: پارسال با برخورد قضائی، ۹۵ هکتار از مراتع و اراضی ملی رفع تصرف، ساخت و ساز‌های غیرمجاز قلع و قمع و ۲۰ چاه غیرمجاز پر و مسلوب المنفعه شد.

صمدی افزود: همچنین ۳ هکتار تغییر کاربری غیرمجاز اراضی زراعی به وضعیت سابق بازگردانده شد.

او اضافه کرد: رفع تصرفات از منابع آب زیرزمینی، اراضی ملی و تغییر کاربری غیرمجاز اراضی زراعی با تشکیل و رسیدگی به ۸۴ فقره پرونده قضائی انجام شد.

این مقام قضائی افزود: جلوگیری از چرای غیر مجاز مرتع‌های منابع طبیعی، جلوگیری از سرقت و قاچاق چوب‌های جنگلی – جلوگیری از آلودگی محیط زیست، تذکر به کشاورزان برای جلوگیری از آلوده ساختن محیط زیست با کشت زیر نایلون، بررسی آلودگی زیست محیطی ایجاد شده توسط شرکت‌ها و واحد‌های صنعتی، اجرای احکام قطعی قلع و قمع تغییر کاربری‌های غیر مجاز، جلوگیری از قاچاق گندم و عرضه آن خارج از شبکه مصوب دولت از دیگر کار‌های انجام شده دادسرای شهرستان بوئین زهرا در سال گذشته است.

دادستان عموی و انقلاب بوئین زهرا گفت: اراضی ملی جزو حقوق عامه محسوب می‌شود و دستگاه قضائی برای حمایت از منافعی که به عموم مردم تعلق دارد با متخلفان و متصرفان برخورد قاطع دارد.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.