سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرهیز از مراجعه غیر ضرور به مراجع قضایی

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان منوجان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا شهروندان از مراجعه غیر ضروری به مراجع قضایی جدا خودداری کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  امید رضایی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان منوجان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا شهروندان از مراجعه غیر ضروری به مراجع قضایی جدا خودداری کنند.

او با بیان اینکه مراجعان به دستگاه قضایی بسیاری از امور را می‌توانند به صورت الکترونیک انجام دهند، اظهار داشت: خوشبختانه طی چند سال گذشته زیرساخت‌های فناوری اطلاعات در قوه قضاییه رشد قابل توجهی داشته است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان منوجان بیان داشت: مراجعان به دادگستری جز در مواردی که بنا به تشخیص قاضی حضور آن‌ها در جلسه رسیدگی ضرورت دارد می‌توانند حضورفیزیکی و محکمه داشته باشند و در سایر موارد می‌توانند مطالبات خودرا به صورت لایحه به محاکم ارسال کنند.

او گفت: در راستای پیشگیری و کاهش عوارض ناشی از شیوع ویروس کرونادر واحد‌های قضایی، اداری و سلامتی مردم عزیز، لازم است شهروندان توصیه‌های بهداشتی راجدی گرفته و موارد بهداشتی رارعایت کنند.

رضایی تصریح کرد:اصحاب پرونده از آوردن افرادغیر مرتبط و همراهان غیرضروری جداً خودداری کنند، بدیهی است درصورت مراجعه این افراد به محاکم ضمن رعایت اصول حقوق شهروندی وتکریم ارباب رجوع از ورودآن‌ها جلوگیری می‌شود.

رضایی تاکید کرد: لازمه مقابله موثربا بیماری کرونا توجه دقیق به مسائل بهداشتی ورعایت محدودیت هاست وبراین اساس از شهروندان درخواست می‌شود تنها برای پیگیری اموری که انجام آنها ضرورت و فوریت دارد به مراکزقضایی مراجعه کنند.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.