سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آسانسور ها پس از گذشت یک سال ، گواهی ادواری دریافت کنند

مدیرکل استاندارد البرز گفت: پس از صدور گواهینامه یک ساله آسانسور، مردم باید نسبت به وضعیت ایمنی استاندارد آسانسورهایی که استفاده می‌کنند حساس باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،فتانه شکراللهی، مدیرکل استاندارد البرز گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۳۲۴ پرونده در سامانه مدیریت بازرسی آسانسور البرز ثبت شده که این پرونده‌ها مورد بررسی کارشناسی و بازرسی‌ های لازم قرار خواهد گرفت.

مدیرکل استاندارد البرز افزود: اگر آسانسور با الزامات استاندارد منطبق باشد گواهینامه یک ساله برای آن صادر می‌شود، اما در صورتی که این آسانسور از تعمیر ونگهداری مناسب ماهیانه برخوردار نباشد به سرعت از شرایط استاندارد خارج می‌شود.

دبیر شورای استاندارد البرز گفت: استاندارد فقط متولی بررسی کیفیت خود آسانسور است و نظارت بر فعالیت شرکت‌های نصاب و فروشنده آسانسور و قیمت گذاری‌های آن‌ها در حوزه وظایف اتحادیه‌ها و سازمان صنعت، معدن و تجارت است.

شکرالهی از شهروندان استان خواست در صورت مشاهده آسانسور بدون تاییدیه استاندارد به شماره تماس ۱۵۱۷ اطلاع رسانی کنند و از مشاوره کارشناسان استاندارد درباره نحوه شروع استاندارد سازی آسانسور‌ها برخوردار شوند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

انتهای پیام/م. ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.