سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی روابط عمومی‌های برتر هیئت‌های فوتبال کرمان

براساس ارزیابی‌های صورت گرفته در کمیته اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی هیئت فوتبال استان کرمان، روابط عمومی شهرستان‌های سیرجان، جیرفت و بم به عنوان برترین‌ها انتخاب شدند.

عرفان امیرخسروی، رئیس کمیته اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی هیئت فوتبال استان کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با اعلام اینکه علی قرایی رئیس و علیرضا دادگر دبیر هیئت فوتبال استان کرمان، همواره توجه قابل‌قبولی به روابط‌عمومی داشته‌اند، از این نگاه ویژه قدردانی کرد و گفت: سال گذشته کارگاه آموزشی برای روابط‌عمومی‌های هیئت‌های فوتبال شهرستان‌ها برگزار کردیم که موثر واقع شد.

او از انتخاب روابط عمومی‌های برتر هیئت‌های شهرستانی به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات خبر داد و افزود: بدین ترتیب شهرستان‌های سیرجان، جیرفت و بم به عنوان برترین روابط‌عمومی انتخاب شدند.

امیرخسروی با بیان اینکه این سه شهرستان براساس ارزیابی‌های صورت گرفته در کمیته اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی هیئت فوتبال استان کرمان انتخاب شده‌اند، تصریح کرد: شاخص‌هایی نظیر انتشار اخبار، تهیه و تدوین خبر و گزارش مکتوب و یا ویدیویی از جلسات و ایوِنت‌های فوتبالی، تعامل با رسانه‌ها، فعالیت در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی، تعامل با هیئت فوتبال استان کرمان، ارائه برنامه کاری برای یک سال آینده و... در این ارزیابی مدنظر بوده است.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی هیئت فوتبال استان کرمان بیان داشت: علی قرایی، رئیس به اتفاق علیرضا دادگر دبیر هیئت فوتبال استان کرمان از طریق ویدیو کنفرانس با هرکدام از مسئولان روابط‌عمومی‌های هیئت‌های فوتبال این شهرستان‌ها (سید حمید هاشمی‌نسب و محمدعلی فروزانفر از سیرجان، محمدرضا صالحی جیرفت و علی پورحمیدی بم) ضمن عرض تبریک به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی از زحمات‌شان تقدیر کرد.

امیرخسروی افزود: در نشست روابط‌عمومی‌های هیئت‌های فوتبال شهرستان‌های سراسر استان نیز در سال گذشته، از شهرستان‌های انار، کرمان و زرند تجلیل شد.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.