سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور پررنگ تر دانش آموزان روستایی فارس در مدارس

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش فارس گفت: آمار حضور دانش آموزان در مناطق روستایی استان بالاتر از آمار دانش آموزان شهری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حمیدرضا شعبانی مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش فارس با اشاره به اینکه از اول هفته دانش آموزان می توانند برای رفع اشکال و به صورت اختیاری در مدارس خود حضور یابند، بیان کرد: به دلیل اینکه دانش آموزان بر اساس برنامه کلاسی خود و به صورت اختیاری در مدارس حضور می یابند،آمار مشخصی از حضور آن ها وجود ندارد.

او، تصریح کرد: ممکن است یک روز درس هایی مانند علوم و ریاضی باشد و حضور دانش آموز در مدرسه پر رنگ تر و روزهایی که درس ها سبک تر است حتی یک نفر هم حضور پیدا نکند آمار روزانه حضور دانش آموزان در مدارس سطح شهر متفاوت است.

شعبانی، آمار حضور دانش آموزان در مناطق روستایی را بیشتر از مدارس شهری برشمرد و ادامه داد: همان طور که پیش بینی شده بود در مناطق روستایی و محروم بدلیل استفاده کمتر از آموزش مجازی و یا نبود برخوردی از این فضا،حضور دانش آموزان در مدارس پر رنگ تر بوده است.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش فارس با اشاره به تصمیم هر مدرسه در زمینه پایان آموزش افزود: بر اساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا بنا بر این است که مدارس به مدت یک ماه می توانند به همین صورت و با رعایت موارد بهداشتی فعالیت کنند اما بنا به نظر مدیر و شورای مدارس، هر مدرسه به طور مستقل زمانی که احساس کند آموزش ها کفایت می کند می تواند پایان آموزش را از همین هفته هم اعلام کند تا از ماه آینده شاهد برگزاری امتحانات باشیم.

او، اضافه کرد: امتحانات در همه پایه های تحصیلی به جز نهم و دوازدهم به صورت غیر حضوری برگزار می شود.

انتهای پیام/ت

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.