سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باند اخلال در شبکه توزیع کود شیمیایی یارانه‌ای در اردبیل متلاشی شد

دادستان مرکز استان اردبیل گفت: باند اخلال در شبکه توزیع کود شیمیایی یارانه‌ای در اردبیل با تلاش شبانه روزی پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه استان متلاشی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سید عبدالله طباطبایی، دادستان مرکز استان اردبیل گفت: با تلاش شبانه روزی پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه استان اردبیل یک باند سه نفره که اقدام به اخلال در شبکه توزیع کود شیمیایی یارانه‌ای می‌کردند طی عملیات‌های جداگانه دیروز و امروز متلاشی شدند.

او افزود: از ۴ انبار کشف شده مقدار تقریبی ۶۰ تن کود شیمیایی کشف و با دستور مقامات قضایی انبار‌ها پلمپ و سه نفر نیز در این رابطه بازداشت شدند.

طباطبایی تصریح کرد: همپنین با تلاش پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه استان اردبیل انبار بزرگ مواد ضدعفونی که اقدام به احتکار انواع مواد گندزدایی و ضدعفونی کننده نموده بودند پس از شناسایی در عملیاتی کشف شد.

دادستان مرکز استان اردبیل بیان کرد: مقدار تقریبی اقلام کشف شده در انبار احتکار مواد ضدعفونی نیز بیش از ۴۷ هزار لیتر انواع شوینده است که پس از اقدامات قانونی توزیع خواهد شد.

او افزود: به تمامی محتکرین و گران‌فروشان هشدار جدی می‌دهیم و دستگاه قضایی در این خصوص با جدیت با هرگونه گران‌فروشی و احتکار طبق قانون برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۰:۲۳ ۲۱ اسفند ۱۳۹۹
درود