سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قائم مقام شرکت آب و فاضلاب استان ایلام:

شرکت آب و فاضلاب استان ایلام بیش از ۳۴ پروژه فعال در دست اجرا دارد

حسنی گفت: شرکت آب و فاضلاب استان در حوزه آب بیش از ۳۴ پروژه فعال در دست اجرا دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ به منظور هماهنگی حوزه معاونت بهره برداری آب شرکت پس طرح یکپارچه سازی شرکت‌های آب و فاضلاب جلسه‌ای بین قائم مقام شرکت آب و فاضلاب استان ایلام با حوزه معاونت بهره برداری آب شرکت برگزار شد.

 حسنی قائم مقام شرکت آب و فاضلاب استان ایلام در این جلسه ضمن خدا قوت و خسته نباشی خدمت همکاران حوزه معاونت بهره برداری آب شرکت با اشاره به طرح یکپارچگی شرکت‌های آب و فاضلاب پیرامون برنامه‌ها و اهداف جدید شرکت مطالبی را عنوان نمودند.

او افزود: تغییرات باعث پویایی خواهد شد و از تحولات جدید انتظار بهبود روند در ارائه خدمات است و با همکاری و همیاری مجموعه شرکت در جهت رسیدن به اهداف عالیه شرکت تلاش خواهیم نمود.

حسنی اضافه کرد : حوزه بهره برداری آب با توجه به گستردگی فعالیت و بهبود ارائه خدمات در حوزه شهر‌ها و روستا‌ها میطلبد بیش از گذشته در جهت بالا بردن سطح کمی و کیفی فعالیت‌ها جهت برآورده نمودن انتظارات مردم تلاش شود.

قائم مقام شرکت آب و فاضلاب استان ایلام با تشکر از مجموعه معاونت بهره برداری آب بجهت اجرای بازسازی و اصلاح خط ۴۰۰ میلیمتری شهر مهران در هفته گذشته یاآور شدند: شرکت آب و فاضلاب استان بیش از ۳۴ پروژه فعال در حوزه آب شهری و روستایی در دست اجرا داردکه جهت تکمیل این پروژه‌ها باید اهتمام ویژه‌ای صورت گیرد.

انتهای پیام/غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.