سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع بسته های معیشتی در سقز

سه هزار و ۸۷۰ بسته معیشتی در قالب ۲ مرحله از رزمایش طرح کمک‌های مومنانه، در بین خانوارهای نیازمند این شهرستان توزیع شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،فرمانده سپاه سقز گفت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری برای کمک به قشر آسیب دیده بیماری کرونا، تعداد ۸۰۰ بسته معیشتی خوراکی در مرحله دوم این رزمایش همزمان با سراسر استان بین خانوارهای سقزی توزیع شد.

سرهنگ پاسدار یوسف معروفی افزود: در مرحله اول رزمایش کمک های مومنانه به قشر آسیب پذیر تعداد ۲ هزار و ۳۲۰ بسته مواد غذایی به ارزش ریالی هر بسته سه میلیون ریال و ۴۰۰ بسته مواد بهداشتی بین نیازمندان و محرومان این شهرستان توزیع گردید.

او بیان کرد: در مرحله دوم نیز ۸۱۰ بسته مواد غذایی، ۲۰۰ بسته مواد بهداشتی به این امر خیر خواهانه اختصاص یافت که مجموعا سه هزار و ۸۷۰ بسته کمک مومنانه در این دو مرحله در سطح شهرستان توزیع شده است.

او یادآور شد: بسته های معیشتی شامل مرغ، گوشت قرمز، برنج، روغن، رب، نخود، لوبیا، ماکارونی، خرما، مایع ضدعفونی کننده، دستکش، ماسک و اقلام دیگر هستند که جز نیازهای اساسی خانواده ها در این وضعیت به شمار می روند.

فرمانده سپاه سقز از اجرای مرحله سوم این امر خیرخواهانه خبر داد و گفت: مرحله بعدی این رزمایش در روزهای آتی برگزار خواهد شد .

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.