سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حلالیت خواهی معلم جوان از دانش آموزانش

محسن احمد زاده معلم جوان کلاس سوم دبستان در بندر امام حسن دیلم یادگاری از جنس حلالیت خواهی و توصیه‌های دلسوزانه به دانش آموزانش هدیه داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محسن احمدزاده سرباز معلم ۲۷ ساله‌ای است که سال تحصیلی کنونی دومین و آخرین سال خدمتش در این لباس بود.

او امسال هم در پایه سوم دبستان در بندر امام حسن شهرستان دیلم تدریس کرد و حالا که پایان سال تحصیلی است تصمیم گرفت مانند پارسال به ۲۲ شاگردش یادگاری بدهد؛ یادگاری از جنس حلالیت خواهی و دلسوزی‌های معلمانه.

او در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: پارسال زمانی که سال تحصیلی رو به پایان بود متنی را نوشته و به همه دانش آموزانم دادم و از آنها خواستم تا اگر از من دلخوری دارند مرا حلال کنند و نوشتم هر کاری که انجام دادم برای آینده آنها بوده است.

این معلم جوان ادامه داد: در ادامه متن به دانش آموزانم توصیه کردم که در فراز و نشیب زندگی خدا را به یاد داشته باشند، از مشکلات نهراسند و خود را برای کسب درجات بالا آماده کنند.

او افزود: امسال هم این متن را تهیه کردم و با توجه به اینکه مدارس به علت شرایط کرونایی تعطیلند آن را به دست یکی از والدین رساندم تا به بچه‌ها برساند.

احمدزاده گفت: امیدوارم دانش آموزانم این یادگاری را نگه دارند و در زندگی موفق باشند.

این معلم جوان ساکن گناوه است و محل کار با محل زندگی‌اش ۳۵ کیلومتری فاصله دارد.احمدزاده به معلمی علاقه‌مند است و دوست دارد اگر شرایطش فراهم شود در همین زمینه مشغول به کار شود.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
زینب
۲۰:۱۷ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
استخدام شدی رفت، انشاءالله
خوش اومدی همکار
مرجان
۱۹:۲۲ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام به این معلم اهل دین و اخرت، در عصری که همه حتی. والدین دغدغه ی دانشگاه و دکتر مهندس شدن و موفقیهای علمی را مدام به بچه ها دیکته میکنند.. ایشون با این یادگاری قشنگشون و تاکید بر حللال کردن بچه ها،، اول و موکدا خوب بودن و انسانیت و عدم ازار رسانی به مردم رو اموزش میدن تا بچه ها هم بدانند درس به تنهایی، و در راس، اهمیت ندارد و واجب تر از درس و در الویت، انسانیت و رعایت حقوق دیگران مهم است.. احسنت معلم جوان ولی ریزبین در اموزش بچه ها،، خسته نباشید... برقرار و مانا و سلامت باشید
باران
۱۲:۱۲ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
هنوزم هستن آدمهایی که با عشق کارشون رو انجام میدن،
ن،علی آبادی
۱۱:۰۸ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
آفرین به این معلم دلسوزو بزرگوار
رضا
۰۵:۳۰ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
من معلمی با 21 سال سابقه هستم و از تهران گرفته تا روستاهای دورافتاده مرزی غرب کشور در ایلام تدریس کرده ام، با معلمان بسیاری همکار بوده ام و از آنها چیزهای بسیاری فرا گرفته ام، این معلم دلسوز واقعا شایسته این است که در سیستم آموزشی این مملکت بکار گرفته شود تا با این عشق و روحیه در خدمت فرزندان این مرز و بوم باشد، من به ایشان دست مریزاد میگویم و از خداوند برایشان آرزوی سلامتی و سربلندی دارم.
سحر
۲۱:۱۹ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
یکی از قشنگ ترین چیز هایی که دیدم....باریکلا
الهام دشتی رحمت ابادی
۱۸:۵۹ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
احسنت ب روح لطیف این بزرگوار
محسن نوروزی
۱۱:۴۹ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
هزار افرین بر خلاقیت شما معلم کوشا .....باید سیستم از اینگونه معلمان تقدیر کند چون درس زندگی را به کودکان می اموزد ...به امید انروز ...ایا گوش شنوا و چشم بینایی هست ....؟؟؟؟؟!!!!