سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ستاد بازسازی عتبات اهواز بسته‌های معیشتی توزیع می‌کند

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات اهواز از توزیع ۲۲ هزار و ۵۰۰ بسته غذایی و معیشتی از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون بین نیازمندان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عزیزالله زارعی رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات اهواز با اشاره توزیع ۲۲ هزار و ۵۰۰ بسته غذایی و معیشتی از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون گفت: مواکب اربعین حسینی و خیرین اهوازی بین خانوار‌های نیازمند و آسیب دیده از ویروس کرونا توزیع شد.

او با بیان اینکه موکب‌های اربعین به عنوان نقطه اتکا کشور در همه بحران‌ها و حوادث طبیعی و غیرطبیعی، همچنان در خط مقدم کمک‌رسانی و امدادرسانی به آسیب دیدگان و عموم مردم حضور دارند، اظهار داشت: مشارکت فعال خیرین و موکب‌های اربعین حسینی اهواز در طرح مواسات و کمک مومنانه ستودنی است و تا پایان ماه مبارک رمضان ۷ هزار و ۵۰۰ بسته غذایی دیگر با مدیریت ستاد بازسازی عتبات عالیات اهواز توزیع خواهد شد.

زارعی در تشریح خدمات و کمک‌رسانی موکب‌ها به مردم در جریان شیوع ویروس کرونا بیان کرد: علاوه بر کمک‌های معیشتی به نیازمندان، ۲۷ هزار بسته بهداشتی، ۱۵۰ هزار ماسک و ۷ هزار دست لباس حفاظتی (گان) توسط موکب‌های اربعین اهواز تولید و در اختیار مردم و مراکز درمانی خوزستان قرار گرفته است.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات اهواز افزود: هم اکنون ۱۲۰ موکب اربعین در خوزستان با بهره‌مندی از ۲ هزار و ۲۰۰ نیروی داوطلب در حال خدمت رسانی به مردم هستند.

این مقام مسئول با بیان اینکه موکب‌های اربعین به صورت مستمر در حال گندزدایی و ضدعفونی محیط‌های عمومی و آلوده اهواز هستند تا بتوانند نقشی در کنترل و مهار ویروس کرونا داشته باشند، ادامه داد: تاکنون ۷۲ هزار لیتر الکل برای ضدعفونی محیط عمومی و آلوده اهواز از سوی موکب‌های اربعین مورد استفاده قرار گرفته است.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.