سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بخشدار بستان هشدار داد:

بستان در وضعیت قرمز است/شهروندان در خانه بمانند

احمد هاشمی زاده با اعلام قرمز شدن وضعیت این شهر گفت: از شهروندان خواهشمندیم در خانه بمانند و از تردد‌های غیرضروری خودداری کنند.

احمد هاشمی زاده بخشدار بستان از توابع شهرستان دشت آزادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور و استان خوزستان، بدلیل همکاری شهروندان نسبت به رعایت موازین بهداشتی و همکاری مسئولان و گروه‌های جهادی و ضدعفونی خیابان‌ها و معابر، این شهر در وضعیت سفید قرار داشت.

او افزود: طی روز‌های گذشته که آمار ابتلا به کرونا ویروس در خوزستان افزایش چشمگیری نشان می‌دهد، شاهد خروج بستان از وضعیت سفید و ابتلای قطعی ۲ نفر به این بیماری منحوس و قرار گرفتن در وضعیت قرمز هستیم که کنترل آن همکاری همه جانبه شهروندان و مسئولان را می‌طلبد.

هاشمی زاده اظهار داشت: با توجه به شرایط کنونی، شهروندان بستانی باید ضمن رعایت نکات بهداشتی و حفظ خونسردی، از هرگونه تردد غیرضروری، ایجاد ازدحام و تجمع در بازار و خیابان‌های شهر بطور جدی خودداری نمایند تا از افزایش و گسترش ویروس کرونا جلوگیری شود.

بخشدار بستان بیان کرد: از مردم انتظار داریم با ماندن در منازل و اجتناب از خروج جز در مواقع اضطراری و ضروری همگام با برنامه‌های ستاد حوزه سلامت و مقابله با ویروس کرونا، ما را در قطع زنجیره انتقال این ویروس منحوس و کنترل و مهار هرچه زودتر آن یاری کنند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.