سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قابلیت‌های گردشگری سرعین ظرفیتی مهم برای توسعه استان اردبیل است

امام جمعه سرعین گفت: سرعین با توجه به ظرفیت‌های گردشگری که در این شهرستان وجود دارد می‌تواند علاوه بر سرعین زمینه ساز توسعه استان اردبیل نیز شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حجت‌الاسلام محمود اصغری، امام جمعه سرعین در جلسه بررسی برنامه‌های حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل اظهار کرد: سرعین با توجه به ظرفیت‌های گردشگری که در این شهرستان وجود دارد می‌تواند علاوه بر سرعین زمینه‌ساز توسعه استان اردبیل نیز شود.

او با اشاره به اهمیت بخش گردشگری در سرعین بیان کرد: اغلب فعالیت‌ها و مشاغل در سرعین مرتبط با بخش گردشگری بوده و تعطیلی تاسیسات گردشگری و آبدرمانی‌های این شهرستان سبب تعطیلی این مشاغل و اغلب صنوف سرعین شده است.

امام جمعه سرعین با تاکید بر آزمایش آب‌های درمانی سرعین برای بررسی تاثیر خواص این آب‌ها بر ویروس کرونا گفت: با بررسی‌های لازم در صورت نبود مانع در این زمینه انتظار می‌رود مجوز بازگشایی مراکز آبدرمانی سرعین فراهم شود چرا که با تعطیلی این مراکز که جاذبه مهم و اصلی گردشگری این شهرستان به شمار می‌رود سایر صنوف نیز با نبود گردشگری همچنان در رکود و تعطیلی به سر می‌برند.

اصغری با اشاره به شهرت آب‌های گرم سرعین که زمینه‌ساز جذب گردشگران داخلی و خارجی به این منطقه می‌شود، تصریح کرد: بازگشایی هتل‌ها و مراکز اقامتی بدون فعالیت آبدرمانی‌ها مشکلی را حل نمی‌کند.

او با تاکید بر حضور فعالان بخش خصوصی در تصمیم‌گیری‌ها در حوزه‌های مختلف شهرستان افزود: باید در برنامه‌ریزی‌ها از ایده‌های متخصصان هر بخش با توجه به اشرافیت آن‌ها به مشکلات و محدودیت‌ها استفاده شود تا پیشنهادات راهبردی برای حل این مشکلات ارائه شود.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.